לאחר הפארסה של קריסת המחשבים אתמול, הלילה צפויות, סוף סוף, להתפרסם תוצאות הבחירות המקדימות בליכוד, וכאן בחדשות 2 באינטרנט העברנו את כל התוצאות בשידור חי מגני התערוכה בתל אביב, שעת סגירת הקלפיות נדחתה בשעה, והקלפיות ברחבי הארץ נסגרו בשעה 22:00.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

על פי נתונים ראשוניים ולא רשמיים - ראובן (רובי) ריבלין המכהן כיו"ר הכנסת הגיע למקום הראשון, ח"כ חיים כץ עליו ועל הדילים שארגן כביכול דובר רבות מצליח להיכנס לעשרת המקומות הראשונים. השר ישראל כץ יהיה גם הוא בחמישייה הראשונה, ומי שלא הצליח להגיע לשם הוא שר החינוך גדעון סער שכיוון למקום הראשון. נתון נוסף - השרים דן מרידור ובני בגין - בחוץ. חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן הגיע ככל הנראה למקום ה-20. שלושה מקומות לפניו הגיעה סגנית השר גילה גמליאל.

מסקירת אחוזי ההצבעה ברחבי הארץ, עולה כי במחוז השפלה יש אחוז הצבעה גבוה בצורה קיצונית. המחוז הוא מחוז הבית של ח"כ חיים כץ, מה שמעלה את המסקנה כי הוא אף יותר חזק בקרב המתפקדים ממה שהוערך בתחילה. אחוז ההצבעה הארצי נכון לשעה 21:30 מדובר בשיא של כל הזמנים: 72,834 איש שהצביעו עד כה בפריימריז, מדובר ב-59% מסך המתפקדים. בשעה 22:00 נסגרו כאמור הקלפיות. אנו נעדכן מיד עם היוודע התוצאות.

האחוזים מלמדים על "מגה דיל" בין אנשי פייגלין לאנשי כץ, מצב בו מי שנמצא בשתי רשימות המומלצים ימצא עצמו בעשירייה הראשונה בליכוד. מי שנמצא באחת הרשימות ימצא עצמו ברשימה שנייה, ומי שלא נמצא באף אחת משתי הרשימות - ימצא עצמו מחוץ לכנסת הבאה.

אין תמונה
יישארו בכנסת? השרים בגין, מרידור ואיתן

מבין השרים בליכוד, השלושה שצריכים לחשוש עם מיכאל איתן, דן מרידור ובני בגין, שלושתם נחשבים מתונים יחסית מקרב בכירי הליכוד. השר איתן היה בכיר הליכוד היחיד שיצא נגד האיחוד עם ישראל ביתנו, הצהרה שלא מצאה חן בידי כמה מבכירי המפלגה.