הצהרה שתחזיק מעמד - או חיזוק אחרון לפני הבחירות? שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן אמר הבוקר שהוא מסכים עם דבריו של יאיר שמיר, מספר 4 ברשימת הליכוד-ביתנו, לפיהם "איש ציבור שמעד - שיפנה את מקומו למי שלא מעד. אם ליברמן יורשע, זה נכון גם לגביו".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 באינטרנט

"אני מסכים אתו. אני חושב שצריכות להיות נורמות ברורות", אמר ליברמן בריאיון לתכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. "אין לי שום בעיה עם האמירה זאת וללא ספק, שמיר יהיה בעל תפקיד בכיר בממשלת הליכוד-ביתנו". בכך הסכים למעשה ליברמן, לקביעה שאדם שהורשע בפלילים, גם אם לא הוטל עליו קלון, לא צריך להמשיך את דרכו הפוליטית.

לדברי ליברמן בריאיון, "אני מניח שאם יוטל קלון, בן אדם צריך להסיק מסקנות. מכיוון שאני מכיר היטב את העובדות, אין לי ספק שבסופו של תהליך אני אצא זכאי". שר החוץ לשעבר הואשם בחודש שעבר במרמה והפרת אמונים בפרשת השגריר בן-אריה. האחרון מסר לו פרטים חסויים מחקירה שנעשתה על ליברמן בבלארוס. סגן שר החוץ, ח"כ דני אילון, שהודח לאחרונה על ידי ליברמן מרשימת הליכוד-ביתנו, אמור להעיד נגדו בתיק מטעם התביעה. 

על הבחירות הקרבות אמר ליברמן שהוא צופה שהליכוד-ביתנו תזכה ליותר מ-40 מנדטים. "הפסקתי להתייחס ברצינות לסקרים", טען. "התחושה שלי היא שהסקרים הפכו לחלק מקמפיין ושכלי תקשורת הפכו מאלה שמסקרים מערכת בחירות לחלק פעיל בה".