יגאל עמיר (צילום: חדשות 2)
יגאל עמיר | צילום: חדשות 2

יום אחרי הסערה שחולל חגי עמיר בפייסבוק, נפתלי בנט מגיב לתמיכה של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, במפלגתו "הבית היהודי". בנט טוען שמדובר בניסיון הפחדה מצד התקשורת של מצביעיו הפוטנציאלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"מה שאתם עושים זה דבר שלא ייעשה", אמר בנט בריאיון לגולן יוכפז ב"בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. "אתם מנסים לגרום למצביעים של 'הבית היהודי' להגיד לעצמם 'אמאל'ה, אם הרוצח הזה מצביע למפלגה הזאת, אז אני לא רוצה להיות קשור אליה'. די!".

"עבר זמנו של רעיון שתי המדינות" נפתלי בנ (צילום: חדשות 2)
"אני מוותר על הקול של עמיר". בנט | צילום: חדשות 2

בנט הוסיף כי הוא "מוותר על הקול שלו", והמשיך לתקוף את התקשורת על ההתייחסות לדברים. "העיסוק שלכם בנושא אובססיבי", טען. "זה לא לעניין. יש היום בעיות כל כך קשות במדינה, אנשים לא גומרים את החודש, ואתם מבלים 20 דקות בעיסוק ברוצח ראש הממשלה".

הסערה החלה אמש עם פרסומה כאן בחדשות 2 באינטרנט של התכתבות בפייסבוק בין חגי עמיר לבין אושיית הפייסבוק אריאל וייסמן, הנוהג להתכתב עם עמיר מזה כמה חודשים. "חשבתי שאתה לא יכול להצביע בכל מקרה", כתב וייסמן לעמיר. "לצערי כן ואחי מנצל את זה", השיב לו עמיר. "למי יגאל מבקש ממך להצביע????", שאל וייסמן ונענה במילה אחת: "בנט".

אמם של השניים, גאולה, סיפרה כי בנה פנה אליה בבקשה לתמוך ברשימת הבית היהודי. "דיברתי עם יגאל מהכלא והוא אמר לי להצביע לבנט", אמרה בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט אמש, "אבל אני לא מצביעה בכלל - הוא יכול להגיד לי גם להצביע לערפאת. הוא הציע את זה לכל המשפחה, אבל בבית שלנו אף אחד לא מצביע. כנראה שהוא מזדהה עם הדרך ועם המצע שלו".