רה"מ בנימין נתניהו קרא לחברי מרכז הליכוד לתמוך בתכנית איחוד הרשימות עם מפלגת ישראל ביתנו. בהודעה מוקלטת שהפיץ נתניהו בקרב חברי המרכז, הזמין נתניהו את החברים להגיע מחר בשעה 17:00 לגני התערוכה שבת"א ולהביע תמיכה מלאה בהצעתו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בהקלטה שהפיץ נתניהו, השתמש בטון תקיף והבהיר בפני חברי המרכז, כי תמיכה בתכנית חיונית לשמירת יציבות הליכוד והפיכתו למוביל גוש הימין בכנסת הקרובה. "שיהיה ברור", קרא נתניהו וציין " הצעה זאת משאירה את הליכוד כמפלגה עצמאית שתמשיך את דרכנו, בשמירה על בטחון ישראל,ארץ ישראל ומורשת ישראל". בנוסף הסביר נתניהו כי "הריצה המשותפת לבחירות בפתק אחד היא להבטיח שהליכוד ימשיך להנהיג בעוצמה את מדינת ישראל. בואו להצביע בעד, כי מדינת ישראל זקוקה לליכוד חזק".

ההודעה שהפיץ נתניהו באה על בסיס ההערכות לפיהן הצליחו חברי מרכז הליכוד לאסוף את 400 החתימות הדרושות, שהן 10% מכלל חברי המרכז, על מנת לכפות על ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים מחר הצבעה חשאית על האיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו. עם זאת, מהליכוד עדיין לא נמסר אישור רשמי ונראה כי בשלב זה נערכים שם להקמת שני אולמות הצבעה - אחד להצבעה חשאית והשני להצבעה גלויה.