יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ הגיבה בתכנית הבוקר של קשת "יום חדש", על דבריו של ח"כ עמיר פרץ לפיהם היא ביקשה להצטרף אליו אל מפלגת העבודה ואמרה: "לדברים האלה אין שחר". יחימוביץ' הסבירה כיצד התקבלה ההחלטה ואמרה, "אמנם ראיינתי באופן בלעדי את עמיר פרץ (ב"פגוש את העיתונות") זה היה לפני שבע ומשהו שנים, אחרי שניצח בפריימריז. אחרי שבועיים הוא התקשר אלי וביקש להיפגש איתי. הוא הציע לי את ההצעה סירבתי בהתחלה, הוא הפציר בי אז הסכמתי לחשוב על כך כשבוע ימים עד לקבלת ההחלטה. כבר כשירדתי ממדרגות אותה מסעדה בה נפגשנו, התקשרתי לשלום קיטל, שהיה אז מנכ"ל חברת החדשות, והודעתי לו שקיבלתי הצעה פוליטית, עוד בטרם החלטתי".

על השבוע הפוליטי הסוער אמרה יחימוביץ': "ישבתי עם המשפחה שלי ודיברתי עם חברים והתחושה הכללית שלנו שצריך לקחת צינור כיבוי אש ולשטוף בזרם מאד חזק את הזוהמה הפוליטית שהתרחשה בשבוע האחרון ובעצם גם בשנה האחרונה. קיבלתי החלטה שמעתה ואילך אני לא תוקפת את מפלגות הגוש".

גם לאחר התרגיל של פרץ וציפי לבני, יחימוביץ' מאמינה שלבני היא אישה ראוייה "אני שמחה שהיא חזרה לפוליטיקה ולא אמרתי שום דבר שסותר את העניין הזה. הבעייה היא שבתקופה האחרונה היו תרגילים, חילופי כסאות שלא קשורים לאידיאולוגיה ונוצרה תחושה כללית של בזאר פוליטי".

יחימוביץ' ממשיכה במתן תשובות עמומות בנוגע לחבירה אפשרית לממשלת נתניהו ואמרה: "הסיכוי שאני אשב בממשלתו הוא כמעט דמיוני. אין לי תיעוב כלפיו, אני אופוזיציה חריפה כבר שבע שנים, אבל אני מתעקשת שזה לא יהיה אישי, אלא שיח אידיאולוגי". יחימוביץ' הדגישה כי לדעתה הסיכויים שלבני תחבור לנתניהו גבוהים יותר משום שהפער האידיאולוגי ביניהם קטן יותר. כזכור, זו היתה אחת מנקודות המחלוקת בין יחימוביץ' לפרץ.