עם פתיחת המירוץ לראשות הממשלה, הגיע צחי הנגבי - מי שניסה בעבר לפרק את מפלגת קדימה ונחל כישלון ולאחר מכן חבר לליכוד - ל"אולפן שישי", וציין כי לדעתו, אין סיכוי שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ישוב אל כיסאו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 

"בחירות הן תמיד דבר לא ודאי", ציין הנגבי והפנה את דבריו לראש הממשלה לשעבר. "אולמרט, גם אם יחזור ויעמוד בראש - אינו יכול להתגבר על הגוש של המחנה הלאומי", אמר, ומיד הוסיף: "אני ואולמרט ידידים ואני מבין שהוא חושב שבית המשפט גרם לו עוול, אך המציאות היא שראש ממשלה לשעבר יכול לחזור לכהן רק אם יש סיכוי כזה - ואני לא רואה את זה", אמר אך הדגיש, "מבחינת הכשירות המשפטית, יודע כל פרשן משפטי - הוא יכול לחזור", הוסיף.

הנגבי אף הוסיף כי הוא חושב שאם אולמרט יחזור לעמוד בראשות ממשלת ישראל, ישוב הסכסוך הישראלי-פלסטיני לראש סדר היום. "אם הוא יחזור לכהן - התוצאה תהיה שהוויכוח על קווי '67 יחזור", ציין הנגבי.

הנגבי התייחס גם לעזיבתו את מפלגתו הקודמת, קדימה. "הסיעה התמוססה בין ידיי", אמר. "ניסיתי לשכנע את ציפי לבני לחבור לנתניהו והיא סירבה. ניסיתי לשכנע גם את מופז להישאר בממשלת אחדות והוא לא רצה", ציין והוסיף: "ניסיתי לחזק את הממשלה והתוצאה המעשית הייתה שכל מי שנמצא בקדימה ולא הלך עם הליכוד - מנסים עכשיו לחזור לשם".