אחרי מגמת ההידרדרות המתמשכת בסקרים, הגיע אתמול לארץ היועץ האסטרטגי האמריקני ארתור פינקלשטיין - המופקד על ניהול קמפיין הבחירות של הליכוד-ביתנו. הוא וראשי התנועה צפויים לדון בדרכים לבלום את ההיחלשות בכוחה האלקטורלי של הרשימה המאוחדת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

מתלבטים במי לבחור? מצפן הבחירות יגיד לכם 

עיקר המאמץ שלשמו הגיע פינקלשטיין לארץ הוא לעצור את זליגת המנדטים מהליכוד-ביתנו לידיו של יושב-ראש הבית היהודי, נפתלי בנט. לפי האסטרטגיה החדשה שאומצה, הוחלט לחדול מלתקוף באופן אישי את בנט - אחרי שממצאי הסקרים העלו כי חילופי המהלומות בין הצדדים בשבועות האחרונים רק הזיקו לנתניהו

נוסף על כך, סייע פינקלשטיין לראשי הקמפיין לשרטט "קווים לדמותם" של מצביעי הליכוד לשעבר - זה שהחליט לתמוך בבית היהודי. מהבדיקה התברר כי קהל זה מורכב בעיקרו מצעירים שטרם מלאו להם 40 - שנשבו ב"רוח החדשה" שהביא עמו בנט.

בשל כך, בקמפיין שיחל כבר מחר, ינסו אנשי הליכוד-ביתנו לחשוף את כל רבדיה ואנשיה של מפלגת הבית היהודי, כשהדגש יושם על השקפת עולמה בענייני נשים. באמצעות צעד זה מקווים שם להרתיע מצביעים זולגים פוטנציאליים מאישים שונים דוגמת הרב אלי בן דהן, מספר ארבע ברשימה, שקרא לבטל את הוועדה למעמד האישה בכנסת. אישיות נוספת שהוצבה על הכוונת היא הרב דב ליאור, שבין היתר התבטא באמירה ש"לא ראוי שאישה תופיע בבית משפט".

עניין נוסף שייזכה לדגש במסע הבחירות של הליכוד הוא חשיפת אביגדור ליברמן. מסקרים פנימיים שנערכו במפלגה עלה כי ציבור העולים מרוסיה לא מודע לכך ששר החוץ הפורש מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות - זאת לאור העיסוק הרב בהליכים הפליליים נגדו.