"הפעילו כוח פוליטי עצום". ליברמן ודרעי (צילום: חדשות 2)
"הליכוד-ביתנו מייצגת רק לבנים" | צילום: חדשות 2

רף המתח בין הליכוד-ביתנו לבין ש"ס מסרב לרדת, והיום בא לידי ביטוי בתקרית נוספת - שבמרכזה, הפעם, אמירה שהשמיע שר החוץ המתפטר, אביגדור ליברמן. בריאיון לעיתון החרדי "משפחה" עקץ האחרון את ראשי המפלגה החרדית באומרו כי אחרי הבחירות, "ניקח מהם את תיקי הפנים והשיכון" - כלשונו. בש"ס לא נותרו חייבים - והוציאו מהבקבוק את השד העדתי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"היום התגלה מי בעל הבית האמיתי בליכוד-ביתנו", אמר הבוקר אריה דרעי - שהאשים כי "ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עוינת על הליכוד: ממפלגת העם, הפכה הליכוד-ביתנו לתנועה יהירה וזחוחה, שמייצגת רוסים ולבנים. הם השפילו את כחלון, וכעת רוצים להשפיל את שאר השרים הספרדים".

עם זאת, בהתאם לקו שבחר לנקוט אחרי התבטאויות קודמות של ראש הממשלה בנושא, אמר דרעי כי הדברים הם "קריאת השכמה לכל הספרדים: שובו הביתה, הליכוד כבר לא ביתכם, ש"ס היא ביתכם הטבעי והאמיתי. רק ש"ס חזקה תשמור על הספרדים בממשלת נתניהו הבאה".

גורמים בש"ס אמרו לחדשות 2 כי אחרי הטונים הצורמים בתחילת השבוע, קיבלו בימים האחרונים מסרים מפויסים מבכירים בליכוד-ביתנו שהבטיחו להימנע מלהציב את המפלגה החרדית במרכז הקמפיין השלילי של הרשימה המאוחדת. לדבריהם, למרות אותה ההתחייבות, הוכיחו דבריו של ליברמן כי כוונתו שלו ושל נתניהו להחריף את המתקפה.

מי שדווקא לא קיבל את הדברים בהבנה הוא השר משה כחלון עצמו, שמסר בתגובה: "אני מציע לאריה דרעי למצוא גימיקים אחרים. אם הוא מחליט להשתמש בשמי, לפחות שיאמר דברים אמיתיים וידבוק בעובדות. אני חלק-מהליכוד ביתנו, כך הייתי - וכך אשאר".