נותר יום וחצי עד הבחירות לטובת גיוס מצביעים וראשי המפלגות מנסים לשכנע כמה שיותר מתלבטים, בדרכים שונות ומגוונות. ציפי לבני, יו"ר מפלגת התנועה, מצאה זמן בלו"ז הצפוף, כדי להגיע אפילו לריאיון בתכנית הבוקר של דנה רון. במהלכו היא שמה בצד את המסרים הפוליטיים וסיפרה לדנה על מעלליה במועדונים ים-תיכוניים בדרום תל אביב ועל חיבתה לסרטי מדע בדיוני. היא אפילו חשפה את קיומה של מגירת השוקולד הלא סודית יותר שלה.

בתחילת הריאיון גילתה המנחה דנה לצופים כי הרינגטון בטלפון הנייד של לבני הוא " Non, Je Ne Regrette Rien", שנסון מוכר של הזמרת אדית פיאף, שנקרא בעברית "אינני מתחרטת על דבר".

דנה ציטטה בעברית מספר שורות מן השיר: "לא, אני לא מתחרטת כלום, לא על שום דבר בכלל, לא על הטוב ולא על הרע... אני שלמה עם העבר". לאחר מכן פנתה אל לבני ושאלה האם היא מתחברת למילים.

"הייתי רוצה לומר את כל המילים האלה בשלמות מוחלטת, אבל לא יכולה להגיד", השיבה לבני. "אני מאלה שכן מסתכלים אחורה. מה שכן, אני מקשיבה לשיר וזה מחזק אותי. היא גרה שרה 'אני מתחילה מהתחלה, מכלום', ואני חזרתי מתוך הבנה גם מבחינתי שאני בנקודה אחרת". היא גם הוסיפה שהשיר משיב אותה לתקופה שבה חייתה בפריז בצעירותה במהלך שירותה במוסד.

מהניתוח של השנסון הצרפתי עברו רון ולבני לשוחח על חיבתה של לבני למוזיקה המזרחית. "מסתכלים עליי בתור צפונית אשכנזייה, אבל לא יודעים שכנערה הייתי חברה בתנועת בית"ר, ושם זה דרבוקות ועולם אחר", מגלה לבני. "לפני שנים היינו הולכים למועדון בדרום תל אביב עם מוזיקה מזרחית, עליתי על שולחנות, אבל אז לא הכירו אותי ויכולתי להתפרע".

בטוח עם ציפי לבני
ציפי שלא הכרתם

"אני מכבדת בכיף, לא שומרת לעצמי"


מהחיבור של לבני למוזיקה המזרחית עברה השיחה אל הידידות שלה עם כוכבת הפופ מדונה. רון ציינה שלבני היא היחידה שמדונה נאותה להיפגש עמה בביקור האחרון בארץ. הן יצאו ביחד לארוחת ערב אינטימית.

-על מה מדברים עם מדונה?
"בסוף צריך להבין, כשהציבור מסתכל על אנשים מפורסמים... בסוף כולם בני אדם והיא מאוד התעניינה בעניין של שלום ורצון לשנות את העולם. זה לא רק שואו אצלה ושירה ומוזיקה".

לבני צפתה לראשונה במהלך השידור במערכון מסיבת הפיג'מות של שחקני "ארץ נהדרת" שבו הוצג המפגש הלילי בינה לבין יאיר ושלי בנוגע לאיחוד הגוש. היא צחקקה והגיבה: "מעבר לזה שזה מעלה חיוך המצב פחות מחויך מבחינתי. זה מצער אותי כי באתי בלילה ההוא עם הצעה מאוד רצינית שנלך כולנו ביחד".

היא נשאלה לגבי המגירה הסודית של השוקולדים שיש לה במשרד ומיד הדגישה: "אני מכבדת בכיף, לא שומרת לעצמי, אין שום בעיה". היא גם סיפרה שהיא מאוד אוהבת סרטי מדע בדיוני: "אני הולכת לסרטים. הסרט האחרון היה 'לופר' של מישהו שבא מהעתיד, סיפור מורכב ומסובך. זה זורק אותי למקומות אחרים. לא ממש רואה סדרות כי לא נמצאת הרבה בבית, אבל סרטים כן".

-לסיום, איך את מפנקת את עצמך?
"מבלה בנקודה קרובה לים, אופק שלא נחסם על ידי שום דבר, או במדבר, זה פותח את הנשמה, ומוזיקה".

-מזרחית או מדונה?
"יכול להיות גם וגם, ושירים ישראלים. כמו כל ישראלי זה מחזיר אותי לישראל היפה".