מועד הבחירות הולך ומתקרב, והצהרותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו להפקיד בקדנציה הבאה את תיק השיכון בידי איש מטעם רשימתו ממשיכות לעורר זעם בש"ס, מחזיקת התיק הנוכחית: השר אריאל אטיאס, שעומד כעת בראש המשרד, תקף הערב בחריפות את הליכוד-ביתנו בריאיון לחדשות 2 והזהיר מפני קיצוץ דרמטי שיפגע בשכבות החלשות אם מפלגתו לא תהיה שותפה לממשלה הבאה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"הליכוד בונה תיאוריה במחשכים, שלפיה לא צריך את ש"ס", אמר אטיאס. "מבחינתם, בבחירות אנחנו נטל - אבל בקדנציה דווקא נכס". אטיאס התייחס לתמונת המצב הפוליטית בממשלתו של אריאל שרון ב-2005: "ש"ס לא הייתה אז בקואליציה, והממשלה נכנסה לחלשים בראש, חבל על הזמן. כדאי לזכור את את ויקי כנפו ואת מחאות הקשישים".

שר השיכון דחה את הטענות שלפיהן מופנה עיקר דאגתה של ש"ס לסקטור החרדי ולא לכלל הציבור. "בממשלה הנוכחית הוספנו לקיצבאות הילדים - זה הלך לא לילדי החרדים אלא לכלל ילדי ישראל", אמר. "עכשיו שוב רוצים לקצץ. אנחנו נאבק על כך שלא ייגעו בחלשים. אני קורא לראש הממשלה ולשר האוצר לחשוף את התקציב שהם מתכננים - שישימו אותו על השולחן כדי שעם ישראל יוכל לבחור כראות עיניו".

אטיאס ציין כי מבחינתו, כשר שיכון, עמד בכל היעדים שהציבו לו הממשלה. מה שלא יצא אל הפועל, האשים, זה באחריות משרדי ממשלה אחרים. "עשינו מהלכים דרמטים בשוק הדיור", סיכם.

המאבק בין ש"ס לליכוד-ביתנו התלהט בסוף השבוע. בריאיון לחדשות 2 אמר ראש הממשלה נתניהו כי בקדנציה הבאה ישאיר את התיק בידי רשימתו. בש"ס זעמו על הדברים, וגם הרב עובדיה יוסף הביע את כעסו.