לשכתו הכחישה. השר כחלון (צילום: יוסי זילברמן)
הפסקה בלבד. כחלון | צילום: יוסי זילברמן

אז מדוע פרש השר האהוד והחברתי ביותר בליכוד, משה כחלון, מהחיים הפוליטיים? גם בני משפחתו מחזקים את דבריו וטוענים - הגורם היחיד הוא העייפות. מדבריו של אחד מהם עולה כי מדובר בהפסקת רענון בלבד. "הוא אמר לי עשרות פעמים שלא נולד בפוליטיקה. זהו חד משמעית טיים-אאוט".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בני משפחתו של השר עומדים מאחוריו ומחזקים את ידיו, על אף שטרם ברור מה יעשה לאחר עזיבתו את המגרש הפוליטי. "מאחלים לו הצלחה בכל דרך שייבחר", אמרה אחת מקרובותיו והוסיפה, "וכמו שאתם מכירים אותו - בעזרת השם הוא גם יצליח".

בשעות שאחרי פרישתו, עלו תהיות שונות על הגורמים שהביאו להחלטה המפתיעה. בין טענות לתרגיל פוליטי, היו גם מי שהעלו את האפשרות כי כחלון או מי מבני משפחתו לקו במחלה שדורשת טיפול מסור. במשפחת כחלון הכחישו מכל וכל את הדברים הללו. "מבחינה בריאותית הוא בריא ושלם", הבהיר אחד מבני המשפחה, "המשפחה בריאה גם כן. בואו נוריד את שאלת המחלה מסדר היום", הוא ביקש.

בין הדיווחים והתגובות היו מי שהסבירו את הפרישה בלחץ שנבע מבני המשפחה עצמם. "לא היה שום לחץ משפחתי", הבהיר אחר, "תפתחו את הרזומה ותראו שהוא תמיד אמר - לא נולדתי בפוליטיקה. לי הוא אמר את זה עשרות פעמים". באשר לאפשרות החזרה לפוליטיקה הוא הבהיר - "זוהי בהחלט הפסקה. חד משמעית - מדובר בטיים אאוט".