שחקן חיזוק נוסף למפלגת העבודה: העיתונאי הוותיק מיקי רוזנטל הודיע הערב על כוונתו לפרוש מעבודתו הנוכחית, ובדומה לעומדת בראש מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' - להצטרף לחיים הפוליטיים. במקביל נודע, כי בין הסיעה ליו"ר אגודת הסטודנטים איציק שמולי מתנהלים בחודשים האחרונים מגעים קדחתניים בנוגע להצטרפותו האפשרית לשורותיה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

הערב נפרד רוזנטל מצופיו, והודיע על פרישתו מעבודתו כעיתונאי וחבירתו ליו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ'. בשבוע שעבר הודיעה סתיו שפיר, ממובילות המחאה החברתית של קיץ 2011 על התמודדותה ברשימת המפלגה. "בהתרגשות רבה, אני שמחה לבשר לכם ולכן על החלטתי להיכנס לפוליטיקה, ולהתמודד על מקומי ברשימת מפלגת העבודה", ציינה בסוף השבוע שפיר בהודעה בדף הפייסבוק שלה.

"אם יש משהו שלמדתי מהשנה האחרונה, זה שדווקא רגעי ההכרעה הרציניים ביותר - הם הקלים ביותר. כשבוחרים בדרך הנכונה, השביל פתאום מתבהר", כתבה.

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי הצטרף ל"יש עתיד"

גם מפלגת "יש עתיד" זכתה היום לחיזוק משמעותי מכיוונו של ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, שהודיע הערב על התמודדותו בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת רשימת הסיעה. בפתח דבריו אמר פרי: "מצאתי מסגרת פוליטית עם קפטן מצוין, שלא רואה מטרות אישיות אלא רוצה להביא פוליטיקה חדשה לחיים הציבוריים בישראל".

על המסגרת שבה בחר להתמודד הסביר: "אני מאמין שיחד עם הנבחרת המצוינת של 'יש עתיד' ובהובלתו של יאיר לפיד, נוכל להביא יחד בשורה אמיתית לאזרחי מדינת ישראל".

לפני כשנה הודיע פרי על הצטרפותו לקדימה בזמן שציפי לבני כיהנה כיושבת הראש של המפלגה. פרי שירת כ-29 שנה בשירות הביטחון הכללי, עבר לאחר מכן לסקטור הפרטי וכיהן במשך שמונה שנים כנשיא חברת סלקום.

לצד פעילותו העסקית, שימש יעקב פרי כמתאם ראש הממשלה לנושא השבויים והנעדרים. מאז פרישתו משירות הביטחון הכללי, במקביל לעיסוקיו האחרים, משמש יעקב פרי כנואם בארץ ובעולם בנושאים כמו ביטחון, טרור, האיום האיסלמי הבינלאומי, הסוגיה הפלסטינית, תהליך השלום במזרח התיכון ובנושאי כלכלה וטכנולוגיה.