ראש הממשלה בנימין נתניהו ונבחרת חברי הליכוד הוצגו הלילה לקול תשואות הקהל הרב שהגיע לגני התערוכה בתל אביב. למרבה ההפתעה דווקא ח"כ חיים כץ, הנחשב לאחד מהאנשים החזקים במפלגה, התקבל בקריאות בוז רמות. "יש לנו נבחרת לאומית, חזקה וצעירה", הצהיר נתניהו.

על פי תוצאות הפריימריז, נראה כי הליכוד שבר ימינה ואיבד כמה משריו הבכירים. השרים מיכאל איתן, אבי דיכטר, דן מרידור ובני בגין בחוץ. כמה מהסממנים היותר ימניים של המפלגה מצאו עצמם במקומות גבוהים ברשימה, ובהם חברי הכנסת דני דנון, יריב לוין וזאב אלקין.

נתניהו התייחס באופן אישי לחבריו לדרך, השרים דן מרידור ובני בגין שנבחרו במקומות לא ריאליים. "אנחנו גדלו בירושלים יחד עם רובי ריבלין. כמו רבים בתנועה התחנכו על ערכי תנועת ז'בוטינסקי", סיפר נתניהו והבטיח: "אשמור על הערכים האלה, אני רוצה אתכם לצידי".

"אני מאמין שאזרחי ישראל לא יבזבזו את הקולות שלהם הפעם על רסיסי מפלגות", הצהיר נתניהו. "אני מאמין שיתנו את הקול שלהם לגוש הגדול של הליכוד וישראל ביתנו. הפעם הולכים בגדול, יחד ננצח".

"אל מול האתגרים הביטחוניים מקרוב ומרחוק, אל מול אתגרים כלכליים חובקי עולם, מדינת ישראל זקוקה להנהגה מנוסה ואחראית כדי שנוכל להמשיך לשמור על הביטחון", ציין ראש הממשלה. "זאת כדי שנוכל למשול ולפעול צריך ליכוד אחד גדול".