העיתונאי מיקי רוזנטל ויו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' כינסו היום מסיבת עיתונאים משותפת בתל אביב, בה הודיע רוזנטל רשמית על הצטרפותו למפלגה. "נעים לי וכיף לי להיות כאן", הוא הכריז בפתח הפגישה. "כל חיי העיתונאים לחמתי למען צדק חברתי ולמען האנשים החלשים בחברה וזה מה שאני מתכוון לעשות גם בכנסת".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"אני לא מתכוון לייצר אג'נדה מיוחדת עכשיו כשאני פוליטיקאי", הצהיר רוזנטל. הוא הוסיף וסיפר מדוע נענה להצעתה של יחימוביץ', שהגיעה, לדבריו, כבר לפני מספר חודשים. "ראשית, חשבתי שאני יכול להגיע למקום שבו מתקבלות ההחלטות, וזה הכנסת, ואני אשמח להגיע לשם ומאמין שאוכל. בנוסף, אני מכיר את שלי הרבה מאוד שנים. אני הסתכלתי על עבודה כחבר כנסת ממקום של עיתונאי, ואם אני אצליח לעשות רבע ממה ששלי עשתה, אז זה יהיה הרבה".

רוזנטל הסביר שבחירתו להצטרף למפלגת העבודה קשורה לכך שהיא איננה "מפלגת אופנה", וכי היא "היחידה שמובילה באמת סדר יום חברתי".

יחימוביץ', שבשבוע האחרון צירפה שני שחקני חיזוק נוספים משמעותיים למפלגה- איציק שמולי וסתיו שפיר - ממנהיגי המחאה החברתית, אמרה על רוזנטל: "מיקי הוא תוספת רצינית ביותר, בולדוזר ובולדוג אמיתי, שיביא את כל האנרגיות ותפיסת העולם שלו למפלגת העבודה. אני שמחה על הצטרפותו, והוא הולך להיות במידה רבה אחד המסבירנים שלנו, בוודאי בכל מה שקשור בסדר יום חברתי ובעוצמת היתר שניתנה כאן בעשור האחרון לבעלי ההון על חשבון הציבור הרחב".