תוצאות האמת מהפריימריז בליכוד: גדעון סער הצליח להגיע למקום הראשון, השרים מיכאל איתן, אבי דיכטר, דן מרידור ובני בגין בחוץ. ברשימה אפשר למצוא גם את ח"כ דני דנון במקום גבוה - החמישי. הנה הרשימה המלאה:

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

1. בנימין נתניהו

2. גדעון סער

3. גלעד ארדן

4. סילבן שלום

5. ישראל כ"ץ

6. דני דנון

7. ראובן (רובי) ריבלין

8. משה (בוגי) יעלון

9. זאב אלקין

10. ציפי חוטובלי (מקום משוריין לאישה)

11. יריב לוין

12. יולי אדלשטיין

13. חיים כץ

14. מירי רגב

15. משה פייגלין

16. יובל שטייניץ

17. צחי הנגבי

18. לימור לבנת

19. אופיר אקוניס

20. גילה גמליאל

21. כרמל שאמה הכהן

22. דוד ביטן (מחוז השפלה)

23. אורי פרג' (מחוז דן)

24. קטי שטרית (מקום משוריין לאישה חדשה)

25. איוב קרא (מקום משוריין למיעוטים)

תוצאות נוספות מראות כי שלמה מעוז לא הצליח להיכנס לרשימה והפסיד את המקום המובטח לנציג מחוז דן לאוי פרג'. במחוזות הנוספים נבחרו יצחק דנינו (נגב), דוד ביטן (שפלה) ודוד אמסלם (ירושלים). האישה החדשה שתיכנס לרשימה היא קתי שטרית. ח"כ איוב קרא ימשיך כנראה לקדנציה נוספת בכנסת לאחר שהגיע למקום ה-25 המובטח לנציג לא יהודי.

העשירייה השנייה (צילום: חדשות 2)
העשירייה השנייה | צילום: חדשות 2

לאחר הפארסה של קריסת המחשבים אתמול, הלילה צפויות, סוף סוף, להתפרסם תוצאות הבחירות המקדימות בליכוד, וכאן בחדשות 2 באינטרנט אנו העברנו את כל התוצאות בשידור חי מגני התערוכה בתל אביב, שעת סגירת הקלפיות נדחתה בשעה, והקלפיות ברחבי הארץ נסגרו בשעה 22:00.

נותר בחוץ. שלמה מעוז (צילום: חדשות 2)
נותר בחוץ. שלמה מעוז | צילום: חדשות 2

על פי אותם נתונים ראשוניים נראה כי השרים מרידור, איתן ודיכטר לא יזכו למקום ריאלי ברשימה. מסקירת אחוזי ההצבעה ברחבי הארץ, עולה כי במחוז השפלה יש אחוז הצבעה גבוה בצורה קיצונית. המחוז הוא מחוז הבית של ח"כ חיים כץ, מה שמעלה את המסקנה כי הוא אף יותר חזק בקרב המתפקדים ממה שהוערך בתחילה. אחוז ההצבעה הארצי נכון לשעה 21:30 מדובר  היה בשיא של כל הזמנים: 72,834 איש שהצביעו עד כה בפריימריז, עם כ-59% מסך המתפקדים. בשעה 22:00 נסגרו כאמור הקלפיות כשאחוז ההצבעה חצה את קו ה-60%.

האחוזים מלמדים על "מגה דיל" בין אנשי פייגלין לאנשי כץ, מצב בו מי שנמצא בשתי רשימות המומלצים ימצא עצמו בעשירייה הראשונה בליכוד. מי שנמצא באחת הרשימות ימצא עצמו ברשימה שנייה, ומי שלא נמצא באף אחת משתי הרשימות - ימצא עצמו מחוץ לכנסת הבאה.

אין תמונה
מחוץ לרשימה. השרים בגין, מרידור ואיתן

מבין השרים בליכוד, הארבעה שמצאו עצמם בחוץ הם מיכאל איתן, דן מרידור, אבי דיכטר ובני בגין, כולם נחשבים מתונים יחסית מקרב בכירי הליכוד. השר איתן היה בכיר הליכוד היחיד שיצא נגד האיחוד עם ישראל ביתנו, הצהרה שלא מצאה חן בידי כמה מבכירי המפלגה. יש לציין שמלבד צחי הנגבי, כל חברי הכנסת שעזבו את קדימה וניסו להצטרף לליכוד - לא הצליחו להיכנס למקום ריאלי ברשימה.