חברת הכנסת מטעם "הליכוד-ביתנו", מירי רגב, הצליחה לפנות מעט זמן מתוך קמפיין הבחירות הבוער והסכימה להתראיין לתכנית אנשים. ההפתעה? בלי אף מילה על פוליטיקה. "כשמדברים איתי על הילדות זה בעיקר הריח של יום שישי" משתפת רגב בזכרון ילדות אהוב הכולל ריחות של מאכלי בית מסורתיים שאפיינו את יום השישי. "הלוואי והיינו יכולים להנחיל את זה גם לילדים שלנו".

בהקשר ישיר, הדבר שהכי השפיע על חייה היא אימה. "החמלה שלה, יכולת הנתינה שלה- זה דבר מדהים" היא מספרת בהערצה. ילדות של רגב נשמעת גדושה בזכרונות חמים וטובים, אך חייה הבוגרים קיבלו תפנית מעט שונה כאשר התגייסה לצה"ל. "הרגעים הכי קשים היו כשהייתי דוברת צה"ל וקצינה בכירה בצבא" היא נזכרת. "להיכנס עם רמטכ"ל או קצינים בכירים אחרים למשפחות שכולות ולדעת שבאותו רגע החיים של אותה משפחה נהרסים. זה משהו שתמיד קורע".

"הייתי מורידה חמישה קילו"

כיאה לדמותה החזקה, השיר האהוב על מירי רגב הוא "אנא בכוח" של עובדיה חממי. "זה שיר שמלווה אותי הרבה מאוד שנים" היא משתפת ומסבירה: "נותן לי תחושה טובה, שיר שעושה אותנו אנשים יותר טובים, שיר שפותח את הלב ורק נותן לי יותר תחושה של עשייה ותרומה".

למרות המסלול המאוד נחוש שלה, אומרת רגב כי "יש הרבה דברים שעליהם אני מתחרטת. סך-הכל אני לא מלאך" אומרת ומציינת דבר עליו מתחרטת במיוחד: "שלא הספקתי להיות עם הילדים שלי במקומות ובחוויות שהיו להם" משתפת בכנות.

לדבריה, יש הרבה דברים שאנחנו לא יודעים עליה. "לצערי התקשורת מעבירה רק את מה שרוצים שידעו עלי" קובעת. "אחד הדברים שלא יודעים עלי הוא שאני בן אדם מאוד מאמין" מציינת. "אני מתפללת כל בוקר וכל לילה לפני שאני הולכת לישון".

לסיום, שאלנו את חברת הכנסת מה הייתה משנה בעצמה. "פחות חמישה קילו" מצחקקת בקול. "פחות מטבוחה, שניצלים ודברים טעימים שאימא שלי שולחת".  

>> גם נטלי דדון עונה על השאלות הקשות

אנשים, ראשון - שלישי, בשעה 18:50