ספי ריבלין בכנס הליכוד (צילום: חדשות)
לוקח בקלות, ספי ריבלין | צילום: חדשות

לאחר יום מורט עצבים, ושוב בגלל תקלות במערכת ההצבעה הממוחשבת, הוצגה רשמית לפנות בוקר (ג') הנבחרת החדשה של מפלגת הליכוד. צפינו בכמה הפתעות, אולם היו גם לא מעט אכזבות. שעות בודדות אחרי קבלת התוצאות הסופיות, שוחחנו עם ספי ריבלין שהתמודד במרץ לפריימריז, אך לדאבונו לא הגיע למקום ריאלי ברשימה.

הקומיקאי לא הביע חרטה על ההחלטה לרוץ לפריימריז. "אני לא מאוכזב", אמר לחדשות 2 באינטרנט, ואף התבדח כהרגלו: "אמרתי מראש שאם לא אצליח לא אחפש שום גג לקפוץ ממנו". עם זאת, הביע ריבלין צער עבור אלו שהצביעו עבורו ותלו בו תקוות. "האכזבה היחידה היא כלפי אותם חברים שהצביעו עבורי". ריבלין סיפר כי הוא מקבל המון טלפונים של אנשים עצובים ומבטיח, שוב בנימה בדרנית, כי יתקשר לכולם וירגיע אותם.

ההחלטה לשנות את אורח חייו ולהצטרף לפוליטיקה גמלה בליבו לאחר שחזר מניתוח בבוסטון, ארה"ב. אולם, הוא מדגיש כי מדובר רק "מתוך רצון לעזור למדינה, רצון לתרום". ריבלין, שלא מבין כלל בפוליטיקה החליט שאת תרומתו ימקד דווקא בתחום החברתי, וטוען שהיו בוחרים שהצביעו עבורו שלעולם לא הצביעו עבור הליכוד לפני כן.

ספי ריבלין שהנבחרת החדשה תהייה מוצלחת ולא מאמין כי תיווצר קבוצה קיצונית בתוך הליכוד. "מנהיגי הליכוד מספיק חכמים לנתב נכון את הדברים", לדבריו.

התפנית שחלה בחייו של השחקן לא מלווה ברגשות חרטה, כך שהוא לא שולל את האפשרות להמשיך לעסוק בתחום הפוליטי בעתיד.