הבחירות המקדימות בקדימה יתקיימו ביום רביעי הקרוב ולמרות שורת התקלות, הדחיות והביטולים, בפריימריז בליכוד ובעבודהבקדימה החליטו למרות הכל- הולכים על השיטה האלקטרונית.

המערכת למעשה בנויה משני מודולים עיקריים הראשון הוא וועדת הקלפי, והשני הוא הפרגוד.
הבוחר מגיע, יו"ר הקלפי מזין את תעודת הזהות ומקבל חיווי האם האדם יכול להצביע או לא, ברגע שהאדם מקבל אישור הוא מופנה לאחד הפרגודים, כל זמן שהוא לא הפנה בוחר , הפרגוד נעול.

יו"ר הקלפי פותח בעצם עמדה שלו בלבד, הפרגוד מקושר לוועדה מסוימת. בכל אתר נמצא איש טכני שנמצא במקום כדי לתת פיתרון בכל בעיה או תקלה שמתעוררת.

בקדימה החליטו ללכת עם קבוצת המחשוב מלם-תים, אותה חברה שהייתה אחראית על המחשוב בבחירות המקדימות בליכוד. לאחר מעשה הם החליטו לתגבר את כמות העמדות ל-600 עמדות, ואת מס' חברי ועדות הקלפי , ואנשי סיוע ואבטחה יגיעו לכ-400 איש.

כדי להפיג את החששות, מבטיחים בחברת המחשוב כי כל הנתונים האישיים הם רק לזיהוי במקום ואין אפשרות לאחר מכן לקשר את המצביע וההצבעה שלו. "במאגר הנתונים אין קשר בין הבוחר לבין מה שהוא בחר, הקשר היחיד הוא זה שהוא יכול לבחור", אומר יוני ראוכברגר, מנהל פרויקט המחשוב בבחירות קדימה.

ובשביל התוצאות, מבטיחים הפעם בחברת המחשוב, לא תצטרכו לכסוס ציפורניים עד שעות הבוקר. "אין לנו ספירות לאורך כל היום , זה ממש לא רלוונטי , רק בסוף אנחנו מעבירים למפלגה את התוצאות שלה", אומרים בקדימה. "כחלק מבדיקות התוכנה אנחנו עושים בדיקות תוכנה וגם עומסים עשינו בדיקות מאד כבדות כדי לדעת לבטח ואנחנו מאד רגועים. המערכת שלנו מאד יציבה והיא תעמוד בזה". עכשיו, רק נותר לחכות ולראות.