יו"ר קדימה ציפי לבני הגיעה אמש לנמל תל אביב כדי לפגוש את צעירי העיר שגדשו את מתחם הבילויים של תל אביב ולשכנע אותם לא לוותר על זכות ההצבעה ב-10 בפברואר.

בימים בהם קדימה מאבדת קולות מיום ליום ואחוזי האנשים המודים כי לא מתכוונים להצביע רק עולה, יצאה לבני בליווי זאב בילסקי וחבר הכנסת שלמה מולא לארבעה בארים בתל אביב. לבני עברה מכסא בר אחד למשנהו וניסתה לדרבן את המצביעים הפוטנציאלים לממש את זכותם ביום הבחירות. "אתן הולכות לתפוס כמה חברות ולבוא להצביע", אמרה לבני לאחת הבלייניות." סגור העניין", ענתה לה הבליינית.

לכל אורך הביקור לוותה לבני בתומכיה שעודדו אותה בקריאות "ראש הממשלה הבאה". כשנכנסה לאחד המועדונים וראתה את תומכיה אף נתנה ריקוד קטן. בשלב מסויים הוצע לשרת החוץ צ'ייסר, משקה חריף בכוס הקפצה קטנה, אך היא רק הריחה וויתרה על התענוג.על השמפניה, אגב, לא ויתרה והשיקה כוסות עם בילסקי לכבוד ה-10 בפברואר.

"הלוואי והייתי יכולה לבלות",אמרה לבני בחיוך לחדשות 2 באינטרנט. "זה חבר'ה צעירים ואכפת להם והם יכולים לשנות את מה שקורה פה במדינה", הוסיפה.

"במדינת ישראל יש המון כוח לצעירים. כל מי שנמצא בחיי הלילה זה אנשים שיש להם השפעה, מובילים חברתיים, שמחליטים מה הטרנד הבא ואפילו, במידה כזו או אחרת, מי יהיה המנהיג של מדינת ישראל", אמר שחר בן דוד, מקים בר "הברדרס" שבנמל תל אביב, אחת התחנות בביקורה של לבני.