הצביעו גלעד שליט (צילום: GETTYIMAGE)
מצביעים גלעד שליט | צילום: GETTYIMAGE

הערב צפויים להיספר קולות החיילים, הימאים, הדיפלומטים ושאר המעטפות הכפולות, ותוצאות הבחירות יהפכו לרשמיות. בעוד שקולות אלו יכולים להכריע את המאבק בין קדימה ללבני - קרי השוואת מספר המנדטים או הגדלת הפער, היו לא מעט חיילים שהעדיפו להצביע עבור מישהו אחר: החייל החטוף גלעד שליט.

גורמים בוועדת הבחירות המרכזית אמרו היום לחדשות 2 באינטרנט, כי בין פתקי ההצבעה של לובשי המדים נמצאו כמה עשרות קולות עם הכיתוב: "גלעד שליט" בכתב יד. יחד עם זאת דואגים להבהיר הוועדה כי הפתקים פסולים לכל דבר ועניין.

ההצבעות לשליט היו גם תולדה של קמפיין אינטרנטי אינטנסיבי שהתנהל בחודשים האחרונים. "בבחירות הקרובות לראשות הממשלה בואו נראה למדינה שאיכפת לנו יותר מגלעד שליט מאשר מי יהיה ראש הממשלה", נכתב באחת מהיוזמות ברשת החברתית פייסבוק. "כולנו נכתוב על פתק לבן את שמו של החייל החטוף גלעד שליט". 

במטה המאבק לשחרורו של שליט התרגשו מהיוזמה אך מכחישים בתוקף כל מעורבות בנושא. "למטה ולמשפחה היו עשרות פניות לשתף פעולה ביוזמה כזו", הדגיש ראש מטה המאבק למען גלעד שליט, חזי משיטה, בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט.

"מצד אחד זה מרגש אך דחינו את כל הפניות לכל סוג של מעורבות פוליטית על מנת שלא לפגוע בהליך הדמוקרטי. חבל שהחיילים לא מימשו את זכותם להצביע", הוסיף משיטה.