פניה של לבני מרוססות (צילום: הדס כהן, חדשות 2)
פניה של לבני מרוססות | צילום: הדס כהן, חדשות 2

ציפי לבני ב"חברה טובה", הבוקר היא מצטרפת לשחקנית אורנה בנאי: במהלך הלילה הושחתו פניה של יו"ר מפלגת קדימה, המתנוססות על גבי שלטי תעמולה. השלטים הושחתו ככל הנראה על ידי גורמים חרדים אלמונים המתנגדים לפרסום תמונות נשים בפומבי.

מי שנסע הבוקר לאורך שדרות הרצל ובכניסה לירושלים יכול היה לראות את שלטי הענק של מפלגת העבודה, בהם מופיעות דמויותיהם של אהוד ברק, בנימין נתניהו וציפי לבני. אולם על גבי תמונתה של לבני רוסס צבע המסתיר את פניה וכך נעשה גם לשלטים של מפלגת קדימה.

"קדימה בראשות ציפי לבני איננה נכנעת לבריונות, אלימות וסחטנות מכל סוג שהוא", אמר לחדשות 2 באינטרנט גיל מסינג, הדובר של לבני . "תמונתה של לבני, כמו גם שלטי הבחירות של קדימה, הם אחידים בכל הארץ ואין בכוונתנו להסיר את תמונתה".

לדברי מסינג גורמים חרדים לא פנו למפלגה על מנת להסיר את תמונתה של לבני מהשלטים הנמצאים בשכונות החרדיות בעיר ולדבריו "הם יודעים למה, בקשה כזאת לא הייתה נענית". עוד הוסיף הדובר כי יו"ר קדימה נתנה הנחייה ששלטי התעמולה של המפלגה חייבים להיות עם תמונה. "בכל מקום שיש שלט יש תמונה. במקום שלא מוכנים שתהיה תמונה לא יהיה שלט", אמר.

לבני אינה הראשונה. בסוף יולי השחיתו חרדים אלמונים שלא אהבו את הרעיון שאישה מופיעה על שלטי החוצות בירושלים, את תמונתה של השחקנית אורנה בנאי שפניה התנוססו על שלטי חוצות בקמפיין לדגני בוקר. אז, למרות שפניה רוססו ותמונתה נקרעה, את בנאי הדבר לא ממש הרתיע. "בפעם הבאה אשתדל להצטלם לפרסומות עם רעלה", אמרה בנאי לחדשות 2. גם במהלך הבחירות לרשויות המקומיות מנעו החרדים בירושלים מלפרסם שלטי תעמולה של אחת הרשימות שהתמודדו למועצת העיר, לאחר שבשלטים התנוססו תמונותיהן של חברות הרשימה.