דן מרידור, ארכיון (צילום: רויטרס)
דן מרידור מצטרף לליכוד | צילום: רויטרס

בליכוד בכלל ואצל בנימין נתניהו בפרט ודאי שמחים על עוד מצטרף ישן-חדש לשורות המפלגה: ח"כ לשעבר דן מרידור. הבוקר יודיע באופן רשמי מרידור כי הוא חובר לשורות המפלגה, במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הליכוד.

מרידור חוזר למפלגה בה היה חבר משנת 1984. בסוף כהונתה של הכנסת ה-14 פרש מהליכוד ואף הכריז על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה נגד בנימין נתניהו, אולם לבסוף חבר ליצחק מרדכי, רוני מילוא ואמנון ליפקין-שחק והיה ממייסדיה של מפלגת המרכז, שמטעמה נבחר לכנסת ה-15.

לאחרונה פוקד את הליכוד גל של מצטרפים חדשים. גם פנינה רוזנבלום תכנס מחר מסיבת עיתונאים ותודיע על הצטרפותה למפלגה. ח"כ לשעבר בני בגין הודיע בשבוע שעבר כי הוא חוזר לחיים הפוליטיים ומצטרף לליכוד. גם דוברת צה"ל לשעבר מירי רגב החליטה לפנות לחיים פוליטיים והצטרפה בימים האחרונים לליכוד.

הסקרים מנבאים כי הליכוד צפוי להכפיל את כוחו בבחירות הקרובות, ונתניהו מנסה לרענן את השורות ולהפוך את מפלגתו למפלגה אטרקטיבית יותר על ידי צירוף "סטארים" - חדשים וותיקים. בנוסף מתקיימים מגעים גם עם הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון ועם הח"כ לשעבר אלי לנדאו.

אבל מפלגת הימין היא לא היחידה שזכתה למצטרפים רעננים או ותיקים שמגיעים עם מצברי אנרגיה מלאים לקראת הבחירות. גם יו"ר קדימה ציפי לבני גייסה לשורותיה את נחמן שי, "המרגיע הלאומי", שגם הוא היה דובר צה"ל בעבר.