"ההפך מליברמן" - זו הכותרת של הקמפיין שמשיקה היום מפלגת חד"ש לקראת הבחירות בעוד שבועיים. במסיבת עיתונאים מיוחדת שערכו היום ח"כ מוחמד ברכה והנציג היהודי ברשימה - ח"כ דב חנין (שהתמודד בבחירות לראשות עיריית תל אביב) הם ירו את יריית הפתיחה של התמודדות המפלגה בבחירות.

ומה זה ההפך מליברמן? "אנשים החוששים לעתידה של הדמוקרטיה הישראלית צריכים להתרחק ממפלגות שעלולות להתחבר לליברמן, כגון קדימה ועבודה", הסביר ח"כ ברכה. "אם ליברמן מהווה את הקוטב שגורר אותנו לכיוון הפאשיזם, ההיפך מכך הוא יצירת שותפות יהודית-ערבית".

במסגרת הקמפיין הפיצה המפלגה סרטון בערבית ובעברית שבהם מופיעים יחד צעירים ערבים ויהודים שמצהירים: "ברור שחד"ש" ו"בונים שמאל חדש".

הקמפיין הזה מחזק את ההרגשה שליברמן נמצא בכל מקום. במדורי הפלילים הוא ובתו מיכל מככבים סביב פרשיית הלבנת ההון בה הוא חשוד. בסקרים אנו מתבשרים שבוע אחר שבוע על התחזקותו. ובפוליטיקה, קריאתו "אתה מחבל" לעבר ח"כ א-סאנע תפסה כותרות לכמה ימים סביב כמעט פסילתן של המפלגות הערביות לכנסת. האם הקמפיין יזיק או דווקא יסייע לליברמן ומפלגתו? האם יהיה חדש גם בחד"ש? התשובות ב-10 לפברואר.