ח"כ אורלי לוי (צילום: חדשות 2)
לוי. לא תחגוג הפעם | צילום: חדשות 2

הערב (שני) תתכנס ועידת מפלגת "ישראל ביתנו" בירושלים כדי לקבוע את הרכב הרשימה לכנסת, אבל כבר אמש הסתמן כי שתי נשים יהיו מאוכזבות מההחלטות המתגבשות - ח"כ אסתרינה טרטמן, והרכש החדש, הדוגמנית והמגישה אורלי לוי.

עוזי לנדאו, זה כבר לא מפתיע, שהצטרף למפלגה לאחר "פאוזה" פוליטית קצרה, ישובץ במקום השני ברשימה, כפי שהובהר במסיבת העיתונאים ביום הצטרפותו.

עוד בחמישייה הראשונה יהיו ככל הנראה ח"כ סטס מיסז'ניקוב, שהיה יו"ר ועדת הכספים מטעם הסיעה, וכן ח"כ ישראל אהרונוביץ'. גם שגריר ישראל לשעבר באו"ם והמצטרף הטרי, דני איילון, צפוי להשתחל לחמישייה הראשונה.

אכזבה צפויה בבית שאן

המאוכזבת המרכזית היא כנראה ח"כ אסתרינה טרטמן, שמאז "טראומת התואר", צפויה להידרדר לסוף העשירייה הראשונה ולמקום העשירי הספק ריאלי. עוד אכזבות אפשריות יכולות להירשם באזור בית שאן, כאשר אורלי לוי תוצב כנראה במקום ה-14 והלא ממש ריאלי, נכון לעכשיו.

רון לוין, איש הקמפיין של לוי, אמר אמש בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט: "מרכז המפלגה יתכנס מחר וישמע את המלצות הוועדה. תהיה הצבעה דמוקרטית, ורק לאחריה נוכל להתייחס".

אמש הודיעה אשת התקשורת אנסטסיה מיכאלי, כי היא מתכוונת להתמודד על מקום בכנסת מטעם מפלגת "ישראל ביתנו". מיכאלי בת ה-33 היא אמא לשבעה ילדים ובעלת תואר בהנדסת אלקטרוניקה ולימודי תעודה במנהל עסקים. בבחירות הקודמות נכשלה מיכאלי כאשר ניסתה להיבחר לכנסת מטעם סיעת קדימה, לאחר ששובצה במקום ה-44 הלא ריאלי.