יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיב הבוקר לדבריו של יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, שאמר אמש כי נתניהו הבטיח להגדיל את קצבאות הילדים. "לא הבטחנו כלום לש"ס", אמר נתניהו לחדשות 2 באינטרנט, במהלך סיור בשוק מחנה יהודה בירושלים. "לנו יש את הדרכים שלנו לשפר את המצב, ואנחנו נודיע עליהן בהמשך".

הבוקר, לפני תגובתו של נתניהו אל מול המצלמות, הדגישו בש"ס כי "אין כל הסכם חתום עם הליכוד". עם זאת, במפלגה הוסיפו כי תמיכתו של נתניהו בהעלאת הקצבאות איננה דבר חדש. "אפילו אם זה לא כתוב - יו"ר הליכוד כבר הכריז על כך מספר פעמים, גם מעל בימת הכנסת", אמרו לחדשות 2 באינטרנט גורמים במפלגה.

בקדימה מיהרו לנצל את ההזדמנות ואת ההתבטאות של ישי, ולתקוף את יו"ר הליכוד. "נתניהו שוב נתפס משקר", אמרו שם אתמול. "התשתית הפוליטית להקמת ממשלת ביבי-ש"ס שנחשפה מפיו של אלי ישי עצמו, מוכיחה כי נתניהו מכר את המדינה לש"ס".

קפה ועוגייה לרובי ריבלין

נתניהו סייר במשך כ-20 דקות בלבד בשוק המרכזי של ירושלים. הסיור נקטע לאחר שצוותים גדולים של עיתונאים הקשו עליו לעבור בסמטאות הצרות. במהלך הסיור נכנס יו"ר המפלגה לאחת החנויות כדי לקנות לחבר המפלגה רובי ריבלין כוס קפה ועוגייה.

ריבלין עצמו התייחס בסיור לעלייתה בסקרים של ישראל ביתנו. "אם ליברמן יהיה חבר בממשלה, אז כמובן שרבים מקווי היסוד שהם מציגים כרגע לא יהיו קווי היסוד של הממשלה העתידית. הליכוד, שבמקורה היא מתנועת חירות, חרתה על דגלה שוויון לכל אזרחי ישראל, ולפיכך גם לאזרחיה היהודים וגם לאזרחיה הערבים".

לסיור הצטרף גם בני בגין, שהפגין פופולריות רבה בקרב בעלי החנויות. בגין התחבק והתנשק עם בעלי הדוכנים ועם הקונים בשוק.