"איך ייתכן ששר במדינת ישראל מסרב לשיר את ההמנון היהודי?" - כך אמר הערב ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, בנאומו בכנס הרצליה, "זהו תקדים עולמי. למרות הסירוב לשיר את ההמנון, חבר כנסת בישראל הוא דווקא כן יכול להיות".

על המפלגות הערביות אמר ליברמן: "האנשים האלו, תוך כדי מלחמה, ארגנו הפגנות עם דגלי חמאס וחיזבאללה בלב ליבה של מדינת ישראל. ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים אמר 'יחיו השאהידים'".

"ומה אומר ג'מאל זחאלקה?", הוסיף ליברמן, "שמי שיתנדב לשירות לאומי ייחשב מצורע. עבאס זכור אמר 'אנחנו גאים בחמאס ובכל מי שתומך בו'. מה עוד צריך כדי להוכיח תמיכה בארגון טרור?".

"הברית הבלתי-קדושה בין האנשים ההיסטריים"

"קיבלתי השבוע מכתב מהשר שטרית", אמר יו"ר ישראל ביתנו. "פניתי אליו לשלול את אזרחותו של עזמי בשארה. הוא כותב לי: 'פניתי לגורמים המתאימים לקבל חוות דעת. לצערי עד כה טרם קיבלתי את כל חוות הדעת הדרושות'. אתה שר, יש לך סמכות אז תשלול. אחר כך תחכה לחוות דעת. אתה המיניסטר, תנהל, תקבל החלטות".

ליברמן לא הסתפק בשטרית. גם את שר הביטחון אהוד ברק הוא תקף, על ההתבטאות שפורסמה הבוקר, לפיה ברק שאל "מתי בכלל ליברמן החזיק בנשק, או שירת בצבא". "שיפנה לפרקליטות המדינה, כי גם ברצח ארלוזרוב מאשימים אותי", השיב ליברמן אש. "זה מנהיג הסוציאליסטים והשמאל הנאור? זה מדד? זו מציאות הזויה".

גם לעיתונות היה לו מה להגיד. "הדוברת שלי התקשרה אליי הבוקר ואמרה לי 'מתקיפים אותך בכל החזיתות, בכל העיתונים. בגלי צה"ל חיים יבין גם דיבר נגדך'. אני קורה לזה פשוט 'הברית הבלתי קדושה בין אנשים היסטריים'. ש"ס והשמאל ההיסטרי תוקפים, והם היסטריים". לאותם תוקפים הציע ליברמן "לעבור לוונצואלה, להוגו צ'אבז".

"לא יכול להיות שדווקא זה שרץ עם דגל חמאס בעצרת בסכנין, תהיה כלפיו אפליה מתקנת בכניסה לקבלה לאוניברסיטאות בארץ. להפך, זה צריך להיות לעבר מי ששירת 3 שנים ולא נכנס לאוניברסיטה בתיכון. המיעוט האמיתי הוא משלמי מיסים ומי ששירת בצבא", סיכם ליברמן עם קריצה קטנה לבוחרים הפוטנציאליים. 

לבני בכנס הרצליה: "הזדמנות חד פעמית להסכם"