השוטר מס' 1 מצטרף לליכוד. חפץ
השוטר מס' 1 מצטרף לליכוד. חפץ

עוד חיזוק משמעותי לרשימת הליכוד לכנסת הקרובה: יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הכריז הבוקר רשמית על הצטרפותו של רב ניצב בדימוס ומפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ, לשורות מפלגתו.

נתניהו קרא למתפקדי הליכוד להצביע עבור אסף חפץ בפריימריס של הליכוד. "אסף חפץ, המיומן בפעילות משטרתית והשוטר מס' 1 במדינת ישראל, הוא בעל יכולות גבוהות והבנה ממסדית על מנת לסכל את הפשע בחברה הישראלית", אמר נתניהו, והוסיף כי תושבי ישראל, ובהם זקנים, אמהות וילדים, מאויימים כל הזמן, וכי "לא ניתן לפשע לשלוט ברחובות המדינה".

חפץ אמר כי "הציבור בשנים האחרונות איבד לאט-לאט את הביטחון האישי שלו. אני בעצמי אבא לילדים, יש לי ילדה קטנה, והחרדה של הציבור מפני אלימות ובריונות חייבת להיפסק. המצב חייב להיפסק, אפשר להפסיק אותו ואפשר להחזיר את הביטחון לאזרחים".

עוד הציגו נתניהו וחפץ תוכנית שתביא להעלאת הביטחון האישי של תושבי ישראל תוך סיכול הפשע והבריונות בארץ. עיקרי התוכנית: הוספת 10 אלף שוטרים מיומנים לכוחות המשטרה, כך שיהיה יחס ראוי בין מס' השוטרים לאזרחים; הקמת משטרה מקומית שתקבל סמכויות ויכולת אכיפה, על פי הדגם האמריקני; החרפת הענישה כנגד הפשע, בין היתר החלת החוק האמריקני המכונה "עבירה שלישית – לכלא"; והקמת מוסדות מקצועיים שיפעלו למלחמה בפשיעה המאורגנת ובשחיתות.