אריאל זילבר. "לא מתגעגע"
הזמר אריאל זילבר מצטרף לפוליטיקה | צילום:

רכש חדש לתנועת ארץ ישראל שלנו: היוצר והזמר אריאל זילבר יתמודד על מקום בכנסת במסגרת מפלגתו של פעיל הימין הקיצוני, ברוך מרזל. זילבר הסביר כי מטרת הצטרפותו לתנועה היא "להביא לאחדות בין כל חלקי העם, ובעיקר לפעול בנושא החברתי והתרבותי במדינת ישראל".

עם הצטרפותו של האמן לתנועה בראשות ברוך מרזל והרב שלום דב וולפא, מבטיח זילבר לפעול לקידום התרבות היהודית בכלי התקשורת בישראל, וכן לפעול לתקצוב אירועי תרבות יהודיים.

בתנועת ארץ ישראל שלנו קיבלו בברכה את הצטרפותו של אריאל זילבר, המהווה לטענתם, גורם מאחד בין כל חלקי העם, ומייצג של ציבור ענק השב אל המקורות והתרבות היהודית.

את ההתעניינות בעולם הפוליטי החל זילבר בחודשים שקדמו לביצוע תוכנית ההתנתקות, במהלכה מחה הזמר בהפגנתיות נגד התוכנית. הוא העביר את ביתו לאלי-סיני, והופיע מחוץ למחנה בו התכוננו כוחות צה"ל והמשטרה לפינוי התושבים. פעולותיו זכו לחשיפה נרחבת בתקשורת, ואולם שיריו החלו להיות מושמעים פחות מבעבר.

זילבר הוא זמר, מלחין ופזמונאי ישראלי . הוא נולד ב-22 בספטמבר 1943. באמתחתו עשרות שנות כתיבה מוזיקאית ולחנים שהפכו ללהיטים בקרב הציבור הישראלי. בשנים האחרונות הקליט מספר שירי מחאה שכוונו נגד מבצעי תוכנית ההתנתקות, ממשלת קדימה ומבקריהם של המתנחלים, בינם "יהודי לא מגרש יהודי", "יוללה" ו"יש דין ויש דיין".

אריאל זילבר מצטרף לתופעת הסלבריטאים המצטרפים למפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית בשבועות האחרונים - בה ידוענים מחליטים להשפיע על הציבור הישראלי דווקא מהמגרש הפוליטי. העיתונאי ניצן הורוביץ הצטרף למרצ והעיתונאית אנסטסיה מיכאלי חברה לישראל ביתנו. גם טל ברודי הודיע על הצטרפותו למפלגת הליכוד, אם כי לא הצליח להתברג במקום ריאלי ברשימה לכנסת.