יו"ר קדימה ציפי לבני צופה מהצד ב"נבחרת החלומות" שמגבש סביבו יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ואולי קצת מקנאה. "אני, שמאמינה במכנה משותף, קשה לי לראות מכנה משותף ביניהם", אמרה הבוקר לבני לגלי צה"ל. "הפוליטיקה בישראל זה לא משחק כוכבים".

הבוקר יערוך נתניהו מסיבת עיתונאים משותפת עם "נסיך הליכוד" שפרש, דן מרידור. מרידור יודיע על הצטרפותו לליכוד, אחרי שבשבוע שעבר עשו זאת ח"כ לשעבר בני בגין ודוברת צה"ל לשעבר מירי רגב. גם אשת העסקים פנינה רוזנבלום צפויה להודיע היום על הצטרפותה לליכוד.

אם לא די בכך, נתניהו מנהל מגעים על הצטרפות לליכוד גם עם הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון ועם הח"כ לשעבר עוזי לנדאו.

לבני התהדרה בינתיים "רק" בדובר צה"ל לשעבר נחמן שי, בזאב ביילסקי ובח"כ ישראל חסון מישראל ביתנו. "פוליטיקה היא לא משחק של רכישת תקנים מהסוג של ערב פתיחת ליגה בכדורסל", מותחת לבני ביקורת על נתניהו.

בליכוד אמרו בתגובה לדברים כי "בניגוד לדבריה של לבני, המכנה המשותף של כלל תומכי הליכוד בישראל הוא השאיפה להגיע לשלום, אך בניגוד לדרכה של לבני, שהיא דרכו של ביילין, יש לעשות זאת בלי לסכן את ביטחון תושבי ישראל".

"ההצטרפות של אנשים מאוד רציניים למפלגה מעידה על כך שהליכוד בדרך הנכונה", אמר ח"כ יובל שטייניץ מהליכוד לחדשות 2 באינטרנט. "אני הצטרפתי למפלגה ב-99', כשכולם ברחו ממנה. אני מרגיש שזה מחזק אותנו, ומה שמחזק אותנו מחזק גם אותי".

ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד) אמר בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט כי "ההצטרפויות נותנות תחושה שאנחנו בכיוון הנכון, רוח גבית ותחושת ניצחון". הוא הוסיף כי "תהיה סיעה מגוונת, בלי כל מיני טרמפיסטים ומושחתים חסרי דעה שעברו לקדימה".

יו"ר מרצ ח"כ חיים אורון יצא גם הוא נגד דברי לבני. "אמנם ברשימת הליכוד אין מכנה משותף, אך מוזר לשמוע טענה זו מציפי לבני, שמדברת מצד אחד על התקדמות במו"מ מדיני אך מצד שני מובילה מפלגה שמחזרת אחר מתנחלים ואנשי ימין קיצונים", אמר ח"כ אורון. "על כך נאמר – 'הפוסל במומו פוסל'".