כתובות נאצה נגד ברק (צילום: אדיר ינקו - דובר אגודת הסטודנטים, תל אביב)
כתובות נאצה באוניברסיטת ת"א | צילום: אדיר ינקו - דובר אגודת הסטודנטים, תל אביב

המלחמה שהסתיימה ומערכת הבחירות שמתחדשת מתערבבות זו לזו ומקבלות היום פנים מכוערות: כתובות נאצה רוססו נגד שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק בכניסה לפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. ברק ביטל ביקור מתוכנן במקום, אבל אם היה מגיע היה נתקל בכתובות - "לא סחבק, רוצח", ו"צאו מעזה".

הכתובות רוססו ככל הנראה בעקבות ההודעה על ביקורו של שר הביטחון במסגרת אירועי השבוע הפוליטי של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה. ביקורו של ברק בוטל בשל המצב הביטחוני.

סטודנטים מהפקולטה למשפטים פנו למשרדי אגודת הסטודנטים והתלוננו על הכתובות. אנשי האגודה פנו לגורמים באוניברסיטה וביקשו מהם להסיר את הכתובות באופן מיידי.

כתובות נאצה נגד ברק (צילום: אדיר ינקו - דובר אגודת הסטודנטים, תל אביב)
קוראים לצאת מעזה | צילום: אדיר ינקו - דובר אגודת הסטודנטים, תל אביב

"אין מקום לביטויי שנאה ושטנה שכאלה, לא באוניברסיטה ולא בשום מקום אחר", אמר גיל גולדנברג, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. גולדנברג הודיע כי אגודת הסטודנטים והאוניברסיטה יפעלו באופן נחוש לאתר את הסטודנטים שריססו את הכתובות ולהעמידם לדין משמעתי.

"אגודת הסטודנטים, שאמנם מעודדת מעורבות פוליטית של סטודנטים, מוקיעה באופן חד משמעי מעשים מן הסוג הזה ולא תיתן יד לשום ביטויי הסתה של סטודנטים כנגד אישי ציבור", הוסיף יו"ר האגודה.