ממלאת הבטחות: יו"ר קדימה ציפי לבני ושר התחבורה שאול מופז נפגשו הבוקר בתל אביב כדי לדון במקומו העתידי של מופז ברשימה של מפלגת קדימה. "אני רואה בשר מופז מספר 2 במפלג,ה ללא קשר לשאלה המשפטית והטכנית של המיקום ברשימה", אמרה לבני בסיום הפגישה.

"אין חשיבות מבחינתי למיקום ברשימה ביחס לבכירותו במפלגה ובכל תרחיש עתידי", הוסיפה לבני, שעדיין מחפשת פתרון משפטי לשריון. לבני ומופז דנו בחשיבות אחדות השורות במפלגה לקראת הבחירות הבאות, ולבני אף הציעה למופז לשמש כיו"ר מטה הבחירות של המפלגה.

מופז הפסיד את הקרב על בכורת המפלגה ללבני בהפרש זעום, ורוב הח"כים של קדימה תומכים בדרישה שלו לשריון לו את המקום השני ברשימת המפלגה לכנסת.

הבוקר נמסר לחדשות 2 באינטרנט מהשר מאיר שטרית, שדווקא לא היה תומך נלהב של מופז לאחרונה, כי "הוא ראוי להנהגת קדימה". חברת הכנסת מרינה סולודקין מקדימה אמרה לנו "מופז הוא מספר 2 בקדימה, נקודה. מי שהיה מספר 2 בתוצאות של הפריימריז מגיע לו להיות מספר 2 במפלגה, ולא צריך להעלות כל מיני שאלות משפטיות בנושא. מופז הוא מר ביטחון של קדימה".

לפני יומיים התברר ששריון המקום אינו עסק פשוט כל כך. עו"ד איתן הברמן, היועץ המשפטי של קדימה, בחן את הסוגייה וחזר עם בשורות לא ממש משמחות. "קיימנו שיחה ואמרתי לה את דעתי", אמר אז לחדשות 2 באינטרנט. "אמרתי לה שזה מנוגד לשיטה של התקנון של התנועה". עו"ד הברמן הבהיר ללבני כי כדי לשריין מקום ברשימה, יש לשנות את תקנון התנועה. "שינוי התקנון מחייב רוב של משתתפי המשאל של חברי התנועה", הסביר אז היועץ המשפטי.