18 ימים לפני הבחירות המפלגות יוצאות לשטח. כאשר את השלטים בצמתים החליפו היום חברי כנסת ומתמודדים. אנשי התנועה החדשה מרצ יצאו לסייר היום בנמל תל אביב רכובים על סגווי, בניסיון לפנות אל הבוחרים הצעירים.

"היה נורא נחמד להרגיש שאתה נוסע בתחבורה ירוקה זה חשוב וגם מעביר את המסר הירוק שלנו", אמרה ח"כ זהבה גלאון, שהשתלטה על הנסיעה על הסגוואי די בקלילות. "המסר של מרצ אחרי המלחמה הוא לחזור לאג'נדה אזרחית סביבתית. זו התשובה שלנו לליברמניזם ולכהנזים".

עשרות פעילים ומתנדבים של התנועה החדשה-מרצ הגיעו לנמל בתוך "ג'ומסיות " (ניידות ממותגות בצבעי הקמפיין) מצויידים בג'ינגל הקמפיין ובחומרי הסברה שונים. הפעילים והמתנדבים היו לבושים בסרבלי "ביבי-באסטרז" (מכסחי הביבי) - הקוראים לחסימת דרכו של נתניהו. "מרצ התחייבה שלא תשב בממשלת נתניהו", אמרה גלאון ולא שכחה לשלוח עקיצה לעבר יריביה: "שלא כמו מפלגות קדימה והעבודה".

גלאון מודעת היטב למצבה של מרצ בסקרים ומבינה את השפעת המערכה בעזה על הבוחרים: "אין ספק שלאחר המלחמה בדרום הציבור נוטה ימינה יותר". עם זאת היא לא מוכנה לומר נואש: "הייתי מעדיפה שמרצ תהיה גדולה יותר ואני מקווה שבשבועיים הקרובים אנחנו נצליח לפעול לכך".