גם בש"ס, כמו אצל ציפי לבני, קמו הבוקר עם הידיעה שהולכים לבחירות. את יו"ר המפלגה אלי ישי ואת השר משולם נהרי תפסנו מחוץ לבית הכנסת של הרב עובדיה יוסף, מי שלמעשה אחראי להחלטה של ש"ס לפוצץ את המו"מ עם לבני ולא להיכנס לממשלה המתגבשת.

"אנחנו לא סחטנים", הם אמרו הבוקר לחדשות 2 באינטרנט. "זה לא שש"ס דחפה לבחירות, זאת ציפי לבני שרוצה כנראה בחירות", אמר השר נהרי. השניים הדגישו במיוחד את החשיבות של נושא ירושלים, למרות שהמו"מ מול לבני נפל גם על הגדלת תקציב הקצבאות, שגם עליו הבהירו שרי ש"ס שלא יתפשרו.

נהרי וישי התייחסו גם לתזמון הבחירות המוקדמות, דווקא בתקופה שבה העולם וגם ישראל בעיצומו של משבר כלכלי. "אם היינו הולכים לממשלה, הייתה ממשלה לא יציבה שלא יכולה לטפל במשבר הזה", אמר השר ישי. "דווקא ממשלה יציבה, של אחרי בחירות, תיתן גם יציבות כלכלית". ישי הוסיף: "ברוך השם, מנענו את מכירת ירושלים".

בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט הם הספיקו גם לדחות את הטענות שנשמעו לפיהן יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הציע להם סכומי כסף גדולים הרבה יותר ממה שהציעה לבני, אם לא ייכנסו לממשלה בראשותה. "אין שום קשר לנתניהו", אמרו לנו הבוקר.