נבחרת הליכוד החדשה (צילום: החדשות 2)
נבחרת הליכוד לאחר ההכרזה | צילום: החדשות 2

מתחילים לזוז לכיוון הבחירות: היום בשעות אחר הצהריים נערכה פגישת העבודה הראשונה של הרשימה החדשה של הליכוד לכנסת. הפגישה עסקה, כצפוי, בעתירות הרבות אשר הוגשו למזכירות המפלגה בנוגע לתוצאות הבחירות הפנימיות במפלגה.

ההחלטה הראשונה בנוגע לעתירות הייתה קבלתה של עתירת נציגי המחוזות בנוגע להבטחת המיקום לנשים שבוטלה עקב הגעתן של שתי נשים למקומות גבוהים ללא צורך בהבטחת מיקום, מה שיקדם את נציגי המחוזות מן המקום ה-20 למקום ה-19 ובכך נדחק למעשה משה פייגלין למקום ה-36. עוד מיקום שישתנה הוא מקום 25 שיתקדם למקום 23, מה שיפגע גם במיכאל רצון ובאהוד יתום, שניים שהיו מתומכיו של פייגלין.

זו אולי הסיבה שמשום כך, מספר הנוכחים בישיבה היה נמוך מאוד. בין הנוכחים שדווקא כן הגיעו היו מאוכזבי הרשימה, עוזי דיין ואסף חפץ, שהגיעו למקומות לא ריאליים ברשימה על אף תמיכתו של יו"ר הליכוד נתניהו. בנוסף אליהם הגיעו המנצחים הגדולים, יוסי פלד, גילה גמליאל ואפילו שגיב אסולין נציג הצעירים שאמנם הגיע למקום ה-35 אך נראה בהחלט מרוצה ממיקומו.

עוד ערעור שנידון בהתכנסות היה בנוגע לנבחר במקום המשוריין לעולים, אללי אדמסו שהגיע למקום ה-30. אדמסו ציין בסופו של הדיון כי אין שחר לערעור והוא מקווה שמחר תדחה העתירה על הסף.
הכינוס עצמו לא ארך זמן רב, ורק בסופו כאמור הוטלה הפצצה בנוגע לשינויים האמורים ברשימה ודחיקתו של פייגלין מן הרשימה.