עד היום לבני וש"ס עסקו בעיקר בלנסות ולהעביר מסר אחד לשני: "אנחנו לא צריכים אותך, אני לא צריכה אתכם". אמש היו אמורים להיפגש אלי ישי וציפי לבני בביתה של לבני - אך הפגישה נדחתה בעקבות אילוצים משפחתיים של יו"ר ש"ס. טרם נמסר על מועד חדש לפגישה.

קצבאות - זה נושא החשוב ביותר במו"מ הזה. גם עניין ירושלים נמצא שם, אבל הוא פחות חשוב. ש"ס מבקשת מיליארד שקלים לקצבאות הילדים, אך ציפי לבני בשלב זה מוכנה רק ל-600 מיליון שקלים וזאת המחלוקת. על זה היא מדברת בשיחות שלה גם עם אלי ישי, וגם עם השר אריאל אטיאס.

זו צפויה להיות בעיה - גם בדימוי הציבורי של לבני וגם מול שר האוצר בר און שלא מעוניין לתת את הסכום הזה. בינתיים היום נפגשו צוותי המו"מ של לבני עם אנשי יהדות התורה, פגישה ארוכה שארכה כמעט שלוש שעות. אומרים שיש התקדמות בגזרה הזו, אבל מרכז המאמץ הוא סביב ש"ס והניסיון להגיע להסכמה איתם, כדי להגיע לקואליציה יציבה.

פגישה נוספת נקבעה גם עם יו"ר מרצ ח"כ חיים אורון, והיום ייפגשו הצוותים שלהם. במקביל למו"מ ניהלו במרצ מו"מ קטן וצדדי דווקא עם אהוד ברק. הוא נפגש עם ח"כ אורון לפני יומיים, ושוחח היום בטלפון עם שאר הח"כים במרצ. ברק מציע להם להיות גוש פרלמנטארי בכנסת, מעין גוש שמאל - כוח מול לבני.