אחרי מפלגות העבודה והליכוד גם מפלגת מרצ בוחרת היום את רשימתה. ועידת המפלגה תתכנס בצהריים לבחור את אנשיה לרשימה לכנסת. הוועידה המונה כאלף חברים, תדרג את 22 המועמדים. הבחירות יערכו בגני התערוכה בתל אביב, שם יוצבו כל הקלפיות החל מהשעה 14:00 ועד השעה 21:00, כאשר בניגוד לליכוד ולעבודה הבחירות במרצ יהיו ידניות.

בשלישיה המובילה מופיעים חברי הכנסת זהבה גלאון, אבשלום וילן, וחבר כנסת לשעבר אילן גילאון. התוצאות אמורות להתפרסם לקראת השעה 23:00 בלילה.

המקום השביעי ברשימה משוריין למגזר הערבי. המקום הרביעי והשישי משוריינים לנשים כאשר סביר להניח שגלאון בכל מקרה תהיה במקום שני או שלישי. המאבק המרכזי בהרכבת הרשימה הוא בן גלאון לוילן. באם תיבחר גלאון לאחד המקומות בשלישיה הפותחת רוב הסיכויים שבמקום הנוסף המשוריין לנשים תשובץ צביה גרינפלד.

מחר לאחר שתקבע הרשימה יפגשו שוב צוותי המשא ומתן של מרצ ושל תנועת השמאל החדשה כדי לקבוע באיזה אופן ישתלבו מועמדי התנועה החדשה בתוך רשימת מרצ. בינתיים מסרבים במרצ להציב את מועמדי התנועה החדשה במקום השני אחרי היושב ראש חיים אורון, והנושא עדיין שנוי במחלוקת בין שני הגופים.

האיחוד הצפוי עם תנועת השמאל החדשה גורם לאי נוחות בקרב גורמים במרצ, עקב שיריון עתידי אפשרי עם התנועה החדשה ובכך לדחוק למקומות הפחות ריאלים את הנבחרים היום.