גיבור קמפיין הבחירות הנוכחי, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, לא מפסיק להפתיע. לאחר כל ההתבטאויות, החשדות והעלייה בסקרים ניתן עכשיו גם להוסיף תעלומה. מי שצפה בתשדיר תעמולת הבחירות בעין חדה יכול היה להבחין בדמות פוסעת לצידו של ליברמן, אך פרצופה טושטש בכוונה. האם זו ח"כ אסתרינה טרטמן שהודיעה על פרישתה מהמירוץ לכנסת הקרובה?

בתשדיר נראה ליברמן בהופעות שונות ובזוויות שונות. באחת התמונות ניתן לראות את ליברמן הולך במסדרון ומאחוריו צועדת אישה. פניה של האישה עברו טשטוש מקצועי על ידי עורכי התשדיר.

מי היא האישה? קשה לדעת בוודאות, אך חדי העין ישימו לב כי דמותה דומה לטרטמן. במפלגה סירבו היום לאשר או להכחיש בפני חדשות 2 באינטרנט שאכן מדובר בדמותה של הח"כית. עם זאת נאמר כי הטשטוש נעשה בשוגג, ובתשדירים העתידיים שישודרו הטשטוש יוסר. אם תעמוד המפלגה בדבריה, אז ייתכן שכבר הלילה אנחנו אמורים לקבל תשובה ודאית שתפתור את התעמולה.

"חבל, היא דווקא נאה"

בסביבתה של טרטמן אומרים כי הם אינם יודעים מי הדמות המטושטשת. גורם המקורב למפלגת ישראל ביתנו אמר לחדשות 2 באינטרנט כי אם זו אכן טרטמן אז "זה חבל, כי היא דווקא אישה נאה. חבל דווקא אותה לטשטש".

אסתרינה טרטמן, ארכיון (צילום: החדשות 2)
ח"כ אסתרינה טרטמן | צילום: החדשות 2

ועכשיו תזכורת: ח"כ טרטמן הייתה מהחברות הבולטות ביותר במפלגה עד לפרשת התארים הפיקטיביים. טרטמן לא דייקה (בלשון המעטה) בהשכלה האקדמית שלה כפי שהציגה אותה בפומבי. החשיפה עלתה לה במשרת השר שהיא הפסידה.

מאז אותה פרשה ח"כ טרטמן הורידה פרופיל. הוועדה המסדרת של ישראל ביתנו - קרי ח"כ ליברמן - החליטה שלא להציב אותה במקום ריאלי ברשימה. דבר שסיים את הרומן שלה עם המפלגה.

אז למה שבישראל ביתנו ירצו להסתיר את פניה. סברה אחת יכולה להיות בגלל הפרידה בין טרטמן לישראל ביתנו שהובילה את הקמפיינרים למחוק כל זכר מדמותה.