אבישי ברוורמן (תמונת AVI: חדשות)
ח"כ אבישי ברוורמן | תמונת AVI: חדשות

ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, שנבחר הלילה במקום הרביעי בפריימריז במפלגת העבודה, מדגיש הערב בראיון אופטימי כי מפלגת העבודה ברשימתה החדשה יכולה להשיג 25 מנדטים.

בראיון שנערך עם ח"כ ברוורמן במסגרת משדר הפריימריז המיוחד בחדשות 2, אמר ברוורמן: "על רקע המצב הכלכלי והביטחוני הקשה, הציבור צריך להציב מועמד מול מועמד בכל שלוש המפלגות הגדולות - העבודה, קדימה, והליכוד - ויראה את מי הוא רוצה לבחור". בתשובה לשאלה כיצד ניתן לכנות בצורה הטובה ביותר את שר הביטחון, אהוד ברק, אמר ברוורמן בתשובה דיפלומטית: "בנושא ביטחון - עדיף אדם לא נחמד, אבל שאפשר לסמוך עליו".

ברוורמן משוכנע מחד כי "מפלגת העבודה יכולה להגיע ל-25 מנדטים", אבל בהחלט ריאלי מאידך: "אם יהיו גם 15 או 16 מנדטים, אפשר יהיה לעבוד ביחד עם מפלגה נוספת".

"מפלגת שמאל לא יכולה לשלוט בישראל"

על הקמתה של מפלגת השמאל החדשה היום, אמר ברוורמן: "לצערי, מפלגת שמאל לא יכולה לשלוט בישראל. ביום שאחרי הבחירות, אני מאמין שמפלגת העבודה יחד עם מרצ הן שיכולות דווקא להביא לגוש איכותי".

בסיום דבריו, שלח ברוורמן מסר עוקצני למפלגת קדימה: "אני לא מבין מה זה קדימה. לא במדיניות, לא בבחירת האנשים. אם תציבו אחד מול אחד בכל הפרמטרים - כלכלה, ביטחון וכד' - מפלגת העבודה מנצחת".

ח"כ פרופסור אבישי ברוורמן (60), כלכלן בהכשרתו, כיהן גם כנשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב. מיולי השנה הוא מכהן כיו"ר ועדת הכספים בכנסת.