לפני ששם את הפתק בקלפי, שם היום יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פתק בכותל. "שיהיה לך בהצלחה ליברמן", קרא לעברו אברך צעיר. "מי זה ?" שאל אותו חברו. דו שיח זה פחות או יותר מסכם את ביקורו של ליברמן בכותל המערבי בירושלים הערב, שנע בין קריאות תמיכה לבין סתם אדישות.

ליברמן הוא מי שכנראה לא הייתם מצפים לראות, ערב בחירות, מתפלל אל אבני הכותל לפני מה שמסתמן כנראה, כיומו הגדול. הביקור בעיתוי זה, לפחות על פי הקולות שיצאו מש"ס לאחרונה, היה בעל פוטנציאל לפיצוץ.

"אני חושב שזה שליברמן שמגיע מבית דתי, מסורתי, גורם לכך שחשוב לו להיות כאן הערב", הסביר ח"כ יצחק אהרונוביץ' מישראל ביתנו, שהתלווה לביקור. "שש"ס ימשיכו בקללות שלהם, אני בז להם".

ביקורו של ליברמן בכותל היה קצר ודחוס במיוחד, זאת לאור צבא התקשורת שמקיף אותו לאחרונה עקב הסקרים המחמיאים לרשימת ישראל ביתנו. לפני שנכנס למכוניתו, הספיק ליברמן לשים פתק בכותל ולדקלם את סיסמת הבחירות: "אין נאמנות, אין אזרחות".

ליברמן עזב את המקום ופינה את הבמה לחברו ויריבו, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שאמור לבקר גם הוא הערב בכותל המערבי. 

בש"ס תוקפים הערב בחריפות את ליברמן, בעקבות ביקורו המדובר בכותל. "ההצעה שלנו שהפתק שיטמון ליברמן בין אבני הכותל יכלול בקשת מחילה וסליחה על רצונו לפתוח חנויות חזיר ולמסד ברית זוגיות. כנראה הניסיון הבא להסיר את תוכניותיו האנטי דתיות ואנטי יהודיות יכלול חבישת כיפה או מגבעת. מדובר בביקור בשריד בית מקדשנו ולא במגרש הטניס.
זהו ביקור פאתטי".