חודשיים לפני הבחירות הכלליות, תושבי רחובות כבר בחרו היום (שלישי) את הכנסת הבאה. השאלה הגדולה היא האם תוצאות הבחירות האלה יחזו, כמו שעשו תושבי העיר בבחירות הקודמות, את התוצאות הארציות. קלפי "אולפן שישי", שתוצאותיה יפורסמו בתוכנית ביום שישי, תקרב אותנו אל התשובה.

מסקירה של תוצאות הבחירות הכלליות הקודמות, בשנת 2006, התברר שברחובות היה יחס כמעט חופף לתוצאות הארציות. לכן באולפן שישי שישי החליטו להרים את הכפפה ולבדוק האם גם הפעם התוצאות בעיר רחובות יחפפו את המציאות שתהיה פה עוד חודשיים.

בשוק ברחובות הוצבה היום קלפי דמה של חדשות 2 ותושבי העיר הוזמנו להצביע עבור המפלגה בה הם תומכים ואף לקבל טעימה קטנה מחגיגת הבחירות.

ליד הקלפי התרכזו נציגי שלל המפלגות המוכרות יותר כמו קדימה, הליכוד והעבודה והמוכרות פחות כמו מפלגת אור, ברית המפלגות ומפלגת זכויות הגבר במשפחה. את הבחירות לקחו ברצינות גם הפעילים וגם מספר לא קטן של פוליטיקאים אשר הגיעו אל השוק בעיר. בין היתר פגשו שם התושבים את עוזי לנדאו, השרה יולי תמיר אילן גילאון ועוד.

אריה אלדד, שהגיע אף הוא אל הקלפי, ציין בבדיחות הדעת כי אם מפלגתו תקבל 10 מנדטים, הוא יאמץ בחום את התוצאות. אם לא, אמר אלדד, הוא יטען כי רחובות אינה משקפת את דעת כלל ישראל.

תוצאות הבחירות ברחובות יפורסמו ביום שישי הקרוב באולפן שישי בכתבתו של עמנואל רוזן.