רכש חדש לקדימה: ח"כ ישראל חסון מישראל ביתנו, בכיר לשעבר בשב"כ, מצטרף למפלגה. חסון, שנבחר ב-2006 כמספר 2 במפלגתו של אביגדור ליברמן לכנסת ה-17, חבר בוועדות החוץ והביטחון והכלכלה בכנסת.

"הגעתי לפוליטיקה על מנת לשרת את המדינה, ואעשה זאת בכל מסגרת שבה אוכל להיות מעורב אמיתי בקבלת ההחלטות ובעיצוב המדיניות, ובכל מקום בו אוכל לתרום מניסיוני המדיני והביטחוני", אמר הבוקר ח"כ חסון. "כשם שמוטלת החובה מעת לעת על הבוחר להחליט מהי הדרך שנראית לו נכונה, כך חובה זו מוטלת גם על הנבחר, וחובת הנבחר היא כלפי מדינת ישראל, ציבור הבוחרים ועקרונותיו, וזו החלטתי".

בפגישה שהתקיימה היום בין ח"כ חסון ליו"ר קדימה, השרה ציפי לבני, אמר חסון: "אני מאמין שאני במקום הנכון. איני מאמין בהגדרות הימין והשמאל, הכל עניין של דרך, של מי מוביל ולאן מובילים. יש החלטות גורליות לפנינו וצריך להיות שם, עם ההנהגה הנכונה והדרך הנכונה, ולכן באתי לפעול ביחד". לבני התייחסה לערך המוסף שמביא עימו חסון לקדימה: "אתה מגיע עם רקע בטחוני ומדיני עשיר והרקע הזה יכול לשמש אותנו בקדימה".

למרות היותו מספר 2 בישראל ביתנו, ליברמן העדיף למנות ב-2007 את אסתרינה טרטמן, ואז את יצחק אהרונוביץ' לתפקיד שר התיירות על פניו של חסון.

חסון שירת בשירות הביטחון הכללי במשך כ-23 שנים. בתפקידו האחרון בשב"כ היה סגנו של ראש השב"כ עמי איילון. ב-2000 פרש חסון מהשב"כ והקים חברה משלו, וב-2006, כאמור, הצטרף לפוליטיקה. בזמנו אמר חסון כי שמע את אביגדור ליברמן מתראיין בתכנית רדיו, והסכים לחלוטין עם הדעות שהשמיע שם.

היום אולי "שובר" חסון מעט שמאלה, ומצטרף למפלגה שכינסה אליה, בין השאר, גם פורשי מפלגת העבודה. הוא לא היחיד שמצטרף למפלגה לקראת הבחירות ההולכות וקרבות - דובר צה"ל לשעבר נחמן שי הצהיר על כוונתו להצטרף, וגם ראש הסוכנות היהודית זאב ביילסקי.