N12
פרסומת

אלכוהול, קטטה ומשטרה במסיבת סיום של כיתה ו': "הילדים חזרו הביתה בטראומה"

לטענת הורים, תלמידים הגיעו עם אלכוהול למסיבת סיום של כיתה ו' ובהמשך פרצה קטטה אלימה. אם ל-N12: "זה פשוט לא נורמלי"

יעל אודם
פורסם:
בית ספר
בית ספר אילוסטרציה | צילום: 123RF‏
הקישור הועתק

חדשות בקצרה

  • לטענת ההורים, תלמידים הביאו אלכוהול למסיבת הסיום.
  • התפתחה קטטה אלימה.
  • הורים שניסו להפריד, לטענת אם ששוחחה עם N12, ספגו מכות.
  • המשטרה הוזמנה והמסיבה הופסקה מוקדם.
  • ההורים פנו לעירייה בדרישה לטפל באירוע ולהעביר מסר לתלמידים.

מסיבת סיום של תלמידי כיתה ו' בבית ספר בעיר במרכז הארץ הסתיימה, לטענת הורים, באירוע אלימות חריג: כמה תלמידים הגיעו למקום עם אלכוהול, ובהמשך פרצה קטטה אלימה. אם לאחד התלמידים סיפרה ל-N12 כי האירוע הותיר את הילדים וההורים בתחושות קשות. "אלימות כל כך אגרסיבית וקשה שהורים מבוגרים שניסו להפריד חטפו מכות".

אני מדברת איתך והשערות על גופי סומרות מכעס, מזעם, מטראומה, מבהלה. זה פשוט לא נורמלי, לא נורמלי

אימא של אחד התלמידים אמרה ל-N12

"לא נורמלי": מה קרה במסיבה?

לפי התכתבויות הורים בקבוצת הוואטסאפ, במהלך המסיבה "היו כמה ילדים שהביאו אלכוהול", ולאחר מכן "שתי בנות הלכו מכות באופן אלים ביותר, שכמה הורים נאלצו להפריד". בעקבות האירוע, כך כתבו ההורים, הוחלט לסיים את המסיבה מוקדם מהמתוכנן.

כיתה
"הילדים לא הלכו, הכיתות ריקות למיטב ידיעתי", סיפרה אמא | צילום: 123RF‏

אימו של אחד התלמידים הוסיפה בשיחה עם N12 כי המשטרה הוזמנה למקום והמסיבה פוזרה. "המסיבה הופסקה ופוזרה ב-21:30 בטראומה נוראית", סיפרה. "אני מדברת איתך והשערות על גופי סומרות מכעס, מזעם, מטראומה, מבהלה. זה פשוט לא נורמלי, לא נורמלי".

"רעד, בכי ופחד אמיתי"

בהודעה ששלחה אחת האימהות, היא תיארה את השפעת האירוע על הילדים שנכחו במקום. "הערב הסתיים בצורה טראומטית", כתבה. לדבריה, בתה "הייתה עדה למקרה, ראתה מכות קשות וגם הורים שניסו להפריד חטפו מכות".

אני באמת באמת אשמח לדעת מה עושים, איך מטפלים. ובעיקר שהילדים שלנו ישמעו כרגע מסר מרגיע ממישהו מבוגר ואחראי

אימא של אחד התלמידים אמרה ל-N12

האם הוסיפה כי הילדים חזרו הביתה כשהם מבוהלים. "הגרוע מכל זו הטראומה שאיתה היא וחבריה חזרו הביתה: רעד, בכי, פחד אמיתי, קושי להירדם וסירוב הבוקר לצאת מהבית", כתבה. האם ששוחחה עם N12 אמרה גם כי לדבריה חלק מהילדים לא הגיעו למחרת לבית הספר: "הילדים לא הלכו היום לבית הספר. הכיתות ריקות, למיטב ידיעתי".

פרסומת

"שהילדים ישמעו מסר מרגיע"

בעקבות האירוע פנו לבכירים בעירייה וביקשו התערבות. בהודעה שנשלחה לראשת העיר, כתבה אחת האימהות כי "כולנו המומים ומקווים שהנושא יטופל בצורה נחרצת". היא הוסיפה כי יש מקום למסר מטעם העירייה "כדי להרגיע את הילדים המבוהלים".

גם האם ששוחחה עם N12 קראה לטיפול באירוע. "אני באמת באמת אשמח לדעת מה עושים, איך מטפלים", אמרה. "ובעיקר שהילדים שלנו ישמעו כרגע מסר מרגיע ממישהו מבוגר ואחראי". ההורים מבקשים, לדבריהם, לברר כיצד הגיע אלכוהול למסיבת סיום של תלמידי כיתה ו', כיצד התפתחה האלימות ומה המענה שיינתן לילדים שנכחו במקום.