לא רק בישראל: "נטפליקס", ענקית הסטרימינג הבין-לאומית הודיעה כי תייקר את מחירי חבילות הצפייה שלה בארה"ב ובקנדה. ההודעה מגיעה לאחר שהשבוע הודיעה "נטפליקס" בישראל כי תייקר את מחיר השירות בכ-15%.

מחיר חבילת הצפייה הבסיסית של נטפליקס בארה"ב תעלה ב-1$-2$. מחירה החדש יעמוד על 15.49$ - עלייה של 1.5$ ביחס למחירה הקודם – 13.99$. בקנדה יעלו המחירים גם כן, ומחירה של חבילת הבסיס יעמוד על 16.49 דולר קנדי, לעומת 14.99 דולר קנדי כיום.

כמו בישראל, גם בארה"ב ובקנדה – המחירים החדשים יחולו באופן מיידי על מנויים חדשים בשירות. מנגד, מנויים ותיקים יראו את עליית המחירים במהלך השבועות הקרובים.

"אנו מבינים שכיום לאנשים יש הרבה יותר אפשרויות צפייה ובידור מאי פעם, ואנו מחוייבים להביא לצופינו את החוויה הטובה ביותר", ניסה להסביר דובר החברה. "אנחנו מעדכנים את המחירים כדי שנוכל להמשיך ולהציע תוכן עשיר באיכות גבוהה. כתמיד, אנו מציעים ללקוחותינו מבחר גדול של תוכניות כך שהם יוכלו לבחור את המחיר הטוב ביותר עבורם".

בתקופה האחרונה הולכת וגדלה התחרות בענף הסטרימינג ברחבי העולם. אם בעבר נטפליקס הייתה עבור רבים הבחירה הטבעית והראשונה, קמו לאחרונה מתחרות רבות וטובות כמו דיסני, וורנר מדיה, אמזון, אפל ועוד.

כאמור, השבוע הודיעה נטפליקס על העלאת מחירי השירות בישראל: החבילה הבסיסית, שעולה כיום 32.9 שקלים תישאר ללא שינוי; החבילה הסטנדרטית, שעולה כיום 46.9 שקלים, תעלה לאחר ההתייקרות 54.9 שקלים (עליה של כ-17%); וחבילת הפרמיום, שעולה כיום 60.9 שקלים, תעלה בהמשך 69.9 שקלים (עליה של כ-14%).

במהלך התפשטות נגיף הקורונה, עם כניסתם של ישראלים רבים לבידוד, הפכה נטפליקס לפופולרית יותר מתמיד. על פי ההערכות בשוק, רבע מהמנויים לשירות הצטרפו לנטפליקס מתחילת הקורונה, ובשנת 2020 55% מהישראלים היו מנויים לנטפליקס. במסגרת התחרות הגוברת,השקיעה נטפליקס רבות בהפקות מקור, תוכניות וסרטים חדשים. ההשקעות עלו לחברה מיליארדים בכל שנה וכעת הלקוחות נאלצים לשלם את המחיר.