N12
פרסומת

אחרי הפריצה והחששות - מנהל אפליקציית ביט מגיב לראשונה

ראש תחום ביט בבנק הפועלים טען בריאיון ל"שש עם" כי "לא בוצעה שום פריצה ושום מידע לא יצא, בוודאי שלא מספרי כרטיסי אשראי" • עוד טען כי "האפליקציה בטוחה לתשלום" וכי התקלות הן הונאת אשראי קלאסית שקורית עשרות פעמים ביום

עודד בן עמי
בן מיטלמן
פורסם:
הקישור הועתק

אחרי שמשתמשים באפליקציית ביט דיווחו אתמול (שבת) על כך שחשבונותיהם נפרצו ונגנבו מהם אלפי שקלים, היום התראיין ל"שש עם" עמית דדוש, ראש תחום ביט בבנק הפועלים שהגיב לראשונה על האירועים: "האפליקציה בטוחה לתשלום".

משתמשים באפליקציה התלוננו ביממה האחרונה בפייסבוק בפוסטים שהפכו לויראליים, על כך שהאפליקציה פרוצה ושהמענה לא בנוי לטיפול במצבי חירום. דדוש הגיב כי "לא בוצעה שום פריצה, שום מידע לא יצא. המקרים הבודדים האלו הם הונאת אשראי קלאסית שקורית עשרות פעמים ביום".

דדוש הוסיף כי אפליקציית ביט תפצה את מי שנפגע: "נפצה כל לקוח שנפגע ממקה ההונאה, מדובר בלקוחות בודדים". בין השאר אחד המשתמשים באפליקציה שאומר כי נפגע, טען כי נגנבו מחשבונו 7,200 שקלים: "קיבלתי הודעה שמישהו נרשם עם הפרטים שלי כרגע וכדאי לבדוק. פתחתי את האפליקציה של הבנק וגיליתי שמישהו הספיק לעשות 2 חיובים של 3,600 שקלים".

משתמש נוסף כתב: "לפני חצי שעה קיבלתי הודעה מביט שמישהו נרשם בשמי בטלפון אחר. לא עוברת חצי דקה ומגיע SMS עם חיוב של 1,600 שקלים ודקה אחרי עוד 2,000 שקלים".

בעקבות התקלות, בבנק הפועלים הגיבו כי אף אחד לא פרץ אל האפליקציה וכי אין גישה לפרטי המשתמשים. "כל מקרה של הונאה, מטופל על ידינו לשביעות רצון הלקוחות וכך יהיה תמיד. ככלל, אנו מציעים לא למסור לעולם את פרטי כרטיס האשראי לאף אחד".