תקופת הקורונה שהובילה לסגירת בתי הקולנוע ברחבי העולם, גרמה לפגיעה קשה בתעשיית הסרטים, ואולי בגלל זה יוצרי הסרט "קנדימן" (סיקוול לסרט משנת 1992) חשבו על רעיון גאוני לעורר עניין ברשתות החברתיות ולמשוך צופים להקרנה החדשה.

אולפני יוניברסל, החברה המפיצה את סרט הקיץ הזה, החליטה להעלות לאוויר עם אתר בעל הכתובת הקריפית idareyou.candymanmovie (ובתרגום חופשי: נראה אתכם מעזים, סרט קנדימן) כחלק מקידום הסרט. כאשר נכנסים לאתר כל מה שרואים הוא כיתוב מינימלי - שם הסרט, סמל של יד המחזיקה וו, תאריך ההפצה ובקשה אחת לגולשים - אמרו את המלה "קנדימן".

מתחת לבקשה נכתב כי יש לומר את המלה כדי "לזמן אותו ולשחרר תוכן בלעדי". הבקשה לומר את המלה קנדימן מתייחסת כמובן לאגדה הידועה מתוך הסרט המקורי "קנדימן", לפיה מי שיאמר את המלה חמש פעמים מול מראה יזמן את רוחו של הקנדימן - בן של עבד שחור שעונה ונרצח באכזריות.

גולשים אמיצים שהפעילו את המיקרופון של המחשב והמצלמה לבקשת האתר, ואמרו את המלה "קנדימן" חמש פעמים בקול, גילו שהתוכן המדובר שהם "זימנו" הוא הקדימון של הסרט החדש. כמובן שהטריילר הופץ בדרכים מקובלות אחרות, אבל ללא ספק מדובר בריגוש מקורי עבור צופים פוטנציאליים.

המהלך השיווקי עשה את שלו וגולשים רבים התייחסו לכך בטוויטר. "לא תוכלו לשלם לי לעשות את זה" ו-"לא, אני פשוט אחכה, לא לוקח סיכונים" הן חלק מתגובות הנפוצות של גולשים שהעדיפו לא לקחת את הסיכון של האגדה האורבנית ולשמור על הפה שלהם סגור. ומה איתכם?