פרטנר משתפת פעולה עם אמזון פריים וידיאו: החברה הודיעה היום (שלישי) על ההחלטה לחבור לאמזון - ולהעניק במסגרת זו 6 חודשים של שירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו' ללקוחות קיימים וחדשים. על פי החברה, הסדרות והסרטים יתורגמו לעברית כחלק מההטבה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לקוחות פרטנר TV יכולים להוסיף את מנוי 'פריים וידאו' למנוי פרטנר TV באמצעות הממיר, אתר החברה או בעזרת נציג במוקד הטלפוני. לאחר סיום תקופת ההטבה, החל מהחודש השביעי, התשלום עבור מנוי 'פריים וידאו' ייעשה באמצעות חשבונית פרטנר ועל פי תעריף 'פריים וידאו' (19.90 שקלים לחודש, נכון למרץ 2021).

על פי הודעת החברה, שירות 'אמזון פריים וידאו' מציע מגוון של תוכן ורכש בין-לאומי, וביניהם: הסדרות גברת מייזל המופלאה, המסע הגדול, אבודות בטבע, פליבאג, ג׳ק ראיין, ו-The Boys (הבנים). השירות כולל גם הסרטים שזכו להצלחה עולמית: בוראט 2 בכיכובו של סשה ברון כהן ו-Coming2America (מגלה את אמריקה 2).

ממשק פרטנר TV (צילום: פרטנר)
צילום: פרטנר

 לכבוד השקת שיתוף הפעולה וההטבה הייחודית, תעלה הערב פרטנר TV בקמפיין נרחב בשיתוף 'אמזון פריים וידאו', ויככבו בו הנינג'ות יובל שמלא, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יוסי בן יוסף וספיר מאיר פישלזון. המהלך מגיע לאחר שבחודש מאי האחרון הרחיבה החברה את שיתוף הפעולה עם נטפליקס.

"אנחנו נרגשים מהעמקת שיתוף הפעולה עם אמזון, ובכך שפרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות 6 חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת. ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישים את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן", מסר איציק בנבנישתי מנכ״ל פרטנר.