N12
פרסומת

הזמר והסטרטאפיסט יוני בלוך הקים "קייטנה" ברשת - המפורסמים התייצבו

בלי קייטנות בארצות הברית, חברת וולמארט השיקה מתחם וירטואלי לילדים. מי שהקימה את מחנה הקיץ המקוון, עם סדנאות של מפורסמים כמו לברון ג'יימס ודרו ברימור, היא חברת EKO של הסטארטאפיסט הישראלי יוני בלוך. איך זה נראה ומה המטרה? צפו בהצצה

יונה לייבזון
פורסם:
הקישור הועתק

ניל פטריק האריס, דרו ברימור ולברון ג'יימס הם רק חלק מהשמות שלוקחים חלק בשיתוף הפעולה בין הענקית וולמארט לאקו של יוני בלוך. הרעיון - חנות צעצועים שהיא מחנה קיץ וירטואלי לכל דבר לילדים. הטכנולוגיה שפיתחו באקו מאפשרת לווידאו להיות אינטרקטיבי, יותר בחירה עבור המשתתפים - ולא רק צפייה בסרטונים.

שיתוף הפעולה עם וולמארט קיים כבר שנים, אבל בתקופת הקורונה עלה מדרגה דווקא כשכל החברה בניו יורק עובדת מהבית. טל זובלסקי, מייסד שותף וסמנכ"ל מוצר באקו, סיפר: "כמה חודשים אחורה - המשרדים שלנו היו שוקקים". באקו היו צריכים לנהל את המהלך מהבית. גם הסלבס שגויסו הצטלמו בשלט רחוק. בלוך ביים מהזום, מהמחשב בחדר השינה.

יוני בלוך
היוצר - וגם המוזיקאי - יוני בלוך | צילום: החדשות 12, החדשות12

"תקופת הקורונה, כל המשפחות תקועות בבית. במקום לשלוח את הילדים שלך לקמפ, מה שהיית יכול לעשות בזמנים רגילים, וולמארט מביאה לך קמפ הביתה", הוסיף זובלסקי.

זו גם פרסומת וגם תוכן, שילוב שנותן שקט להורים והתעסקות לקטנים, וגם אפשרות לחברות למשוך ישירות את הלקוחות הכי מבוקשים שלהן - הילדים. גם אחרי החופש הגדול, עד שיחזרו בתי הספר בארצות הברית לנוכחות מלאה בכיתות, יהיה לילדים הרבה זמן מול המסכים - ובדיוק על זה בונים בוולמארט ובקמפ: גם אזור שבו יוכלו לשחק וליהנות מהמפורסמים, וגם לבקש מההורים לקנות את מה שמציעים להם.