תקוה גדעון  (צילום: צ'ינו פפראצי עבור mako / חלי פרידמן, יחסי ציבור)
לפני ואחרי. מימין: תקוה בתמונה לא ערוכה מהסט. משמאל: תמונת יחסי הציבור | צילום: צ'ינו פפראצי עבור mako / חלי פרידמן, יחסי ציבור

אחת הנשים הכי משמעותיות בשנת 2020, תקוה גדעון, מי שזכתה בעונה האחרונה של "האח הגדול" ושלשלה לכיסה מיליון ש"ח, נבחרה לככב כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה "FIX" וממנפת את הפרסום והנושאים שהציפה בבית המפורסם. 

מלבד העובדה שתקוה מככבת בקמפיין אליו הצטלמה בעבר עומר נודלמן, בת זוגו הנוכחית של האקס ליאור דואק, רבים שמחו לראות כי כפי שהציגה בבית "האח הגדול", תקווה לגמרי שלמה עם עצמה ומעודדת נשים לאהוב את עצמן בדיוק כפי שהן.

בזמן שהתמונות הרשמיות שיצאו מיחסי הציבור של הקמפיין פורסמו, נרשם זעם רעם ברחבי הרשת. התמונות של תקוה, כך ניתן לראות, הן תמונות שעברו ריטוש. בקמפיינים רבים ובצילומים נעשה שימוש בריטוש קל, אך גולשים רבים הביעו את אכזבתם מהשינוי הקיצוני שעברו התמונות וציינו כי מדובר בהצגת גוף שונה לחלוטין. 

תקוה גדעון, תמונות יחצ בקמפיין הלבשה תחתונה (צילום: חלי פרידמן, יחסי ציבור)
תקוה גדעון בתמונות שיצאו מטעם יחסי הציבור של המותג | צילום: חלי פרידמן, יחסי ציבור

מאחר שלסט הצילומים הורשו גם להיכנס צלמים חיצוניים שהעבירו לכלי התקשורת את התמונות המקוריות, הדברים החלו לצוף בשעות האחרונות ברשת כשרבים הציגו את התמונות טבעיות של תקוה, שכמובן פורסמו עם אישורים, לצד התמונות שהוציא המותג לאחר ריטוש. 

"הצילום המרוטש זה הצילום שהוציאו מרשת פיקס לכלי התקשורת והצילום המקורי זה צילום שמישהו צילם על הסט עצמו. אני אוהבת את תקווה, אוהבת את המסר, שונאת את זה שעושים מאיתנו מפגרים ומצפים מהנערות שלנו לעמוד בקריטריונים של 'אם את כבר שמנה, תהי מרוטשת מאמי'. חצופים", כתבה אחת הגולשות.

תקווה האח הגדול בצילומים לפיקס, יוני 2020 (צילום: צ'ינו פפראצי)
הישר מהסט. תקוה גדעון בתמונה ללא ריטוש | צילום: צ'ינו פפראצי

"תראו את הצילומים של תקווה גדעון המהממת מתוך קמפיין להלבשה תחתונה של FIX ומצאו את ההבדלים", כתבה גולשת אחרת. "וואו. הלם. הייתי כל כך מבסוטה על הקמפיין הזה עד לפני דקה. איזה מאכזב", הגיבה אחת נוספת. "מעניין מה תקוה חושבת על זה? מה זה הדבר הדבילי הזה? הפכו אותה לבחורה אחרת לחלוטין ממי שהיא".

גדעון קראה את שלל הביקורות שנכתבו על המותג ועל הבחירה בריטוש התמונות והחליטה להביע את דעתה בנושא. "ההחלטה שלי להצטלם בהלבשה תחתונה הייתה אמירה. אני לא מדברת על דימוי גוף - אלא מיישמת אותו בפועל. אני משמשת דוגמה לבנות ולנשות ישראל והן לחברות השונות למשק הישראלי. לגבי הביקורות, לצערי הרב תמונות היח"צ אינן מייצגות את תמונות הקמפיין. תמיד יהיו מי שימהרו להגיב לרעה ולבקר. בכל אופן, עמדתי על הסט באופן פתוח לכלי התקשורת שצילמו מהמצלמות האישיות שלהם. היה לי ברור שהתמונות שיתפרסמו יהיו כאלה שלא עברו ריטוש, איני מתביישת ואף גאה במראה ובמידות שלי".

מחברת "FIX" נמסר בתגובה:

"אנו גאים בתמונות הקמפיין של תקווה גדעון, אותם תראו בקרוב. הרשת לא ערכה או ריטשה את התמונות לקמפיין, בחרנו בה כמי שהיא ואת התמונות תראו בקרוב".