N12
פרסומת

"טיק-טוק" כבשה את ישראל, וכעת היא שוקלת לפתוח משרדים בארץ

לפני כמה חודשים הקימה טיק-טוק, אפליקציית הסרטונים הפופולרית, צוות ישראלי דובר לצורך טיפול בשוק המקומי, ועכשיו – היא שוקלת גם לפתוח פה משרדים. שני מומחים ניסו להסביר את ההצלחה. וגם: מה קרה כשהציעו לאורן וייגנפלד לעשות סרטון טיק-טוק?

מהדורה ראשונה
חדשות 12
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

אפליקציית הסרטונים החדשה שכבשה את העולם ומשאירה אבק לרשתות החברתיות המסורתיות היא "טיק-טוק". הנוער בישראל כבר נכבש - יותר בני נוער נמצאים באפליקציה הפופולרית, שמקורה בסין, מאשר בפייסבוק ואפילו באינסטגרם. בריאיון ל"מהדורה ראשונה" אתמול (שני), שני מומחים לרשתות חברתיות ומשתמשים ב"טיק-טוק" בעצמם - יניב וייצמן ולאון שניידרובסקי, ניסו להסביר את התופעה.