300 עובדי תדיראן בסכנת פיטורים
הבוקר שוב קיבלנו תזכורת כואבת עד כמה שברירית הפרנסה בישראל: מפעל "תדיראן קארייר" בעפולה עומד להיסגר. אם לא יקרה נס, 300 עובדים יאבדו את העבודה וילכו הביתה
מצאתם טעות לשון?
הבוקר שוב קיבלנו תזכורת כואבת עד כמה שברירית הפרנסה בישראל: מפעל "תדיראן קארייר" בעפולה עומד להיסגר. אם לא יקרה נס, 300 עובדים יאבדו את העבודה וילכו הביתה